torsdag 26. desember 2013

Jul

Så er den her! Selve JULEN!!!!
På julaften våknet alle her til julestrømper.
Jeg fyller nemlig 3 strømper til jul.
Både mann og barn må jo få velfylte julestrømper.
Og tenk i år fikk også jeg julestrømpe.
Marie hadde fylt den med deilig snop og nydelige øredobber!
Vi kosa oss med god julefrokost, TRE NØTTER TIL ASKEPOTT
Og REISEN TIL JULESTJERNEN og masse godteri!
Selve julekvelden var vi sammen med min søster med familie.
Vi var 16 med stort og smått.
Vi spiste nydelig og masse mat, ribbe, medister kaker og medisterpølser, og deilige julekaker.

I går var vi på ribbe og kalkunmiddag hos svigermor og svigerfar
sammen med Stian sin familie.
Full stue her også. Og veldig koselig!

I dag har vi en deilig hjemmedag.
Det blir juleskinke til middag, og vi skal bare kose oss og slappe av.

Til jul fikk jeg masse fint, må ha vært veldig snill i år tror jeg!
Jeg skal kose meg på spa, lakke negler med den nye lakken min,
lage mat og servere i nye fat og kjeler, drikke av nye glass,
sove i nytt sengetøy, tørke meg med nye hånkler, smøre kroppen 
i deilig bodylotion, drikke te og tenne nydelige lys, og forberede et helt nytt
år i ny kalenderbok!

Håper dere har noen fine juledager og at dere koser dere sammen med
venner og familie, med god mat og julsnop!!!






Juleklemmer fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Alt du skirver høres veldig perfekt ut,du må ha kost deg skikkelig.Her ble det dessverre litt stress helt frem til siste sekund,men det ble jo jul i år også.Og egentlig synes jeg det er nå i romjulen det er aller kosligst,så jeg bare nyter.SÅ deilig å endelig ha tid til litt bloggebesøk også,har unektelig vært litt skralt siste tiden!!!!!
    Kos deg videre desse deilige dagene du også!!
    Toveklem.)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.