søndag 8. desember 2013

Jul ute på trappa

2. søndag i advent og en fridag her hjemme.
Det er jo bare på søndagene jeg er hjemme, når det er lyst ute!
Og i dag våknet vi opp til julesnø her hos oss!
Et hvitt teppe har lagt seg på bakken, -
akkurat det jeg ønsket meg!!!

Etter å ha sovet lenge, ble veldig sent i går.
Da vi var i 50 årslag. Fikk servert 6 retters nydelig mat,
Vi hygget oss med herlig vertskap 
i flotte omgivelser, til langt på natt.
Da er det godt å sove litt ekstra lenge, dagen derpå!

I dag har jeg altså fått pyntet til jul 
ute på trappa.Endelig!!! 
Skal kjøpe julerose i morgen og lage en juledekorasjon,
og pynte med lerkekvister, så er det ferdig der.
Ble rødt, hvitt, grønt og sink ute også.












Den flotte vimpelen har jeg fått tilsendt av "Guttemamma"
Nå har jeg en til bruk om sommeren og en til jul!

Vi har spist svinestek til middag i dag, 
tent andre lyset i adventstaken,
skittentøyskuven er nesten tom, vi har sett på Linus 
og spist kokosboller. 
Nå er vi klare for Robinson og Farmen.

Håper dere har en fin søndag alle sammen.
Det har vi :)

Klem fra Anne-Marit



8 kommentarer:

  1. Så koselig d ble på trappa di Anne Marit! :) Så søt den vimpelen var!!!

    Ha en fin søndagskveld! Og god ny uke i morgen :)

    SvarSlett
  2. Koselig du har pynta.. fortsatt ikke fått skikkelig pynta ute her enda, skal nok få gjort det den uken som kommer.. er jo sååå hyggelig å komme hjem til ett pynta inngangsparti :))

    Nyt kvelden,
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Koselig. Fint med den røde døra du har der, stilig med de gamle treskiene dine også. Flott med grana og soppene. :)

    SvarSlett
  4. Så herlig at du likte den, kjære deg! Kjempekoselig hos dere og jammen høres det ut som det er full kos inne og!! Klem fra Anette

    SvarSlett
  5. Så koselig inngangsparti. Herlig å pynte til jul ute også, spesielt med den fine snøen som kom i natt.

    Lyshuset er fra Feel, kjøpte det i fjor. Var en "må ha!".

    Ha en fin ny uke.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  6. Å for en koselig dag du har hatt.....vel fortjent ❤️
    Helt herlig pynt på trappen.
    Må du ha en flott og sikkert travel uke min skjønne venn ❤️

    God klem.

    SvarSlett
  7. Det høres ut som en veldig koselig søndag. Så koselig du har pyntet :)

    SvarSlett
  8. Så koselig du har fått det på trappa di! Nydelig julestemning :)
    Ha en fortsatt herlig adventstid.

    Klem,Anette

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.