torsdag 5. desember 2013

Drømmer om en hvit jul

Her uler vinden og det er virkelige stormkast der ute.
Har virkelig fått kjenne på naturkreftene i kveld. 
For skulle gutta komme seg på trening, måtte hu mor ut å kjøre!
Nå sitter jeg godt og varmt i hus igjen.
Og snart skal jeg legge meg, og drømme så søtt.
Jeg drømmer stadig om å våkne opp til et hvitt teppe der ute.
Men så langt lar snøen vente på seg!
Synes det blir så lyst og fint ute, med litt hvitt på bakken.
Trenger jo ikke å komme i metervis.
Men noen cm!!!










Ser at dere har snø nordpå.
Og håper vi også får litt av den, før julen ringes inn.

Sov så godt alle sammen.

Stor varm klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Ønsker meg også hvit jul, men jeg hadde håpet at snøen ventet noen uke nærmere jul.. altså når man slipper å stresse ut om morningen på glatta :) Men vi får håpe på litte granne snart!!

    Ha en toppers helg! :)
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. God morgen;)
    Nydelige vinterbilder du har;) Håper stormen har stilnet litt hos dere. Her har vi fått et tykt hvit snøteppe. Nydelig;) Og inspirasjonen er kommet for å gjøre noe til jul;) Ønsker deg en fin dag;)
    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Flotte vinter bilder du viser ♥ Her har snøen kommet,men den forsvinner om noen dager,skulle ønske den kunne ligge i hele desember*Sånn er det å bo ved kysten :/

    God helg!

    Bentemor

    SvarSlett
  4. Deler gjerne litt av søen vår med deg,her er det rikelig og så vakkert og mer enn nok til dere også.Det gir en egen stemning,det er ikke til å komme forbi!
    Men julestemning får man jo av andre ting også og jeg er helt sikker på at du har det så koslig rundt deg både hjemme og ikke minst i butikken din :)))
    Prøve å kose deg og ikke slite deg ut!!!
    God helg!!!



    Toveklem :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.