tirsdag 17. desember 2013

Det hjelper seg

Hei hei alle sammen!
Hvordan har dere det i julestria?
I dag tok jeg meg en fridag fra julebutikken.
Har vært hos frisøren, og handlet ALLE
julegavene etterpå!!!
Har vært på farten i 10 timer i dag!

På lørdag var jeg på farten i 15 timer!!!
Da var jeg og 2 venninner på Harrytur i Sverige!!!
En uforglemmelig dag, med masse latter og shopping!!!

Søndag var jobbe hjemmedag!
Vasket vinduer, bakte 6 brød, gjorde masse husarbeid
og Stian var flink og bakte 50 krumkaker.
Vi avsluttet dagen med finale 
av Robinson og Farmen.

Det begynner og hjelpe seg i heimen vår nå!
Bare pynte juletre, gjøre rent, pakke inn julegaver,
og levere de, bake et par slag,
handle julemat og skifte på sengene igjen nå.
Og det er bra, for det blir det lange dager i butikken nå
 frem til jul!

Tenk om en uke sitter vi i pakkehaugen nå, og
kan glede oss over fridager sammen med venner
og familie!!!

Gleder meg masse!!!



De fine gamle oppvaskhånklene er etter bestemoren min!
Rødt og hvitt og lin passer jo så fint til jul!

Ha en fin kveld alle sammen.
Nå skal jeg sitte her ved pc`n og kose meg,
Før jeg stuper i seng.

Klem fra Anne-Marit

5 kommentarer:

  1. Skal si du har hatt noen effektive dager!!
    Tenker det var deilig med en skikkelig jentetur oppi julestria:)
    Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Fy søren så flink du er men like greit å ta alt på en gang ;) Sikker på at du har funnet noe flott till alle og en vær :)
    Fortsatt god førjulstid, snuppa :)

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Anne-Marit! Høres ut som du har god kontroll!! Skjønner at kombinasjonen førjul og egen butikk er travel!!Jeg er musikklærer på flere trinn, men har akkurat blitt ferdig denne uken med juleforeforestillingene, veldig gøy men mye jobb...så kjenner at skuldrene senker seg nå!! Uansett, jeg begynner så tidlig med alt, orker IKKE stress før jul, så vi bare koser oss og pusler her hjemme, i går fikk jeg hjelp av mellomstemann til å vaske kjøkkenskap(!), og skal gjøre det ferdig i dag! Utrolig deilig følelse, og det trengtes virkelig!! Men nå må jeg hoppe i klærne, skolen skal på den tradisjonelle førjulsgudstjenesten og det må jeg få med meg selv om jeg egentlig har fri...!
    Klem♥

    SvarSlett
  4. Så effektiv du har vært. Flink!
    Kos deg masse i førjulsdagene. Her skal jeg pakke inn gaver nå, før jeg må fortsette med prosjektet vårt som jeg håper er ferdig til jul.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  5. Hei og tusen takk for koselig kommentar! Du verden, du er driftig og dyktig!! Men når man kan shoppe og le er det jo ganske bra:) vurderte Sverige idag, men fant ut at jeg eier heller ned selv om det nok er mye å spare. Nydelig arvegods! Ønsker deg en fin dag, mvh Marianne

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.