mandag 2. desember 2013

Desember

Så er den her.
Den magiske desember!
I går hadde jeg en etterlengtet fridag her hjemme.
Jeg pyntet huset til jul!!! Kosa meg og hørte på julemusikk,
laget juledekorasjoner, feiret verden beste mann,
laget ribbemiddag og storkosa meg.

1. desember har mannen her i huset bursdag.
Så dagen startet med gaver og bursdagssang.

De 48 kalenderpakkene hang ferdig pakket inn, etter
at jeg og Stian tok et nattskift sammen natt til søndag.
Men vi kom i mål i år også!
Og ungdommene var veldig fornøyd med dagens innhold.
Her kjøpes det fine gaver, som de har glede av.
Gidder ikke bruke mange penger på ting, som kastes i januar.

Men at jeg også skulle få pakkekalender i år, 
ante jeg ingenting om.
Marie overrasket meg med pakkekalender!!!
Utrolig rørende og veldig gøy! Også så flotte gaver jeg får!!
Hun jobber jo litt etter skolen og i helgene, så hun har brukt sine egne penger.

Dagen avsluttet vi sammen når gutta kom hjem fra Taecwondo gradering, 
med Farmen og rullekake med krem!

Skulle så gjerne tatt noen bilder i dagslys.
Men her er det ikke helt lyst når jeg drar på jobb i butikken, 
og mørkt når jeg kommer hjem igjen.

Vi har forresten hatt en kjempebra november i butikken.
Og nå er jeg så spendt på desember!!!
Håper mange finner veien inn til oss da også!

Ha en fin kveld alle sammen!
Og takk for kjempekoselige ord i siste innlegg.
Blir jo så glad! Gleder meg til å ta en tur inn til dere snart også!!!
Mitt største juleønske og nr. 1 på juleønskelista mi i år, er flere timer i døgnet.
Flere som kanskje har det ønske på lista si ;)








Her går julepynten i hvitt, grønt, sink og bittelitt rødt.
Kongler, bjørkestjerner, mose og kongler.
Kommer mange flere bilder
så fort jeg får tid :)


Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Så koselig du har pynta Anne-Marit, og sååå koselig at du også har fått pakkekalender ;D stas selv om man er stor det!!:)

    Nyt førjulstiden -
    Kl'emmer fra Jatte

    SvarSlett
  2. Så koselig julepyntet!! :) Endelig ja, så er vi i desember og d e helt fantastisk! :)

    Nyt førjulstiden!!
    Mange klemmer

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.