onsdag 4. desember 2013

20 dager igjen til jul

Huset er julepyntet, noen skap er ryddet, 
lista er laaaang over ting som skal gjøres.
Desember er godt igang!!!!

Og mens jeg stryker ut noen ting, blir andre ting lagt til.
Tenker litt at jeg får være glad for det jeg rekker å gjøre!
Det blir mange og lange dager i butikken, og derfor alt for
få timer her hjemme.

Også er det viktig å kose seg litt oppi alt sammen
også. Desember kan ikke bare fylles med alt mann må,
og burde. 

Derfor koser jeg meg å ser på Linus i svingen 
mens jeg spiser smultringer (ferdigkjøpt) og gleder meg noe helt enormt
til de magiske juledagene.
Da alle har fri, og alt går i langsomt tempo!
Da lukter hele huset jul og vi kan bare kose oss!!!






Håper du har en fin adventstid.

Og hjertelig velkommen til nye følgere.
Jeg gleder meg til å bli kjent med dere!

Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Tenker det er travle dager på butikken nå!!
    Men det er jo denne tiden før jul at butikkene selger best:)
    Men jeg regner med at du er sånn passe lei av julepynt etterhvert!:)
    Håper du er flink til å slappe av og nyte de ledige stundene:)
    Ønsker deg ei fin adventstid!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Å skjønningen!
    Så koselig hos deg:)))
    Jeg ELSKER Linus i svingen.....kan se den på opptak jeg :))))
    Herlig at du har det travelt i butikken.
    Snart kan du kose deg med fri og avslapping !
    Syns du er kjempeflink min venn.
    Kos deg med smultringer....me like:)

    Klem på klem.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.