torsdag 7. november 2013

Nå blir det snart

JUL IGJEN.... i butikken min!

Tar en liten pause fra utpakking, dekorering og plassering av årets julevarer.
Til lørdag skal julebutikken stå ferdig i år. 
Og her er det mye å henge fingrene i.
Det blir jul i år også, og vi skal nok rekke det
denne gangen også, selv om jeg synes dagene går
alt for fort nå.
Jeg krysser av på TO DO lista, men fyller stadig på med nye punkt.
Så den blir jo ikke noe kortere!!!

Vi gleder oss masse til juleåpningen på lørdag.
Da blir det langåpent fra 10-18.
Servering av gløgg, pepperkaker og julebrus.
Mange gode tilbud, julemusikk, og god gammeldags julestemning.

Håper du tar turen!!!







Nå må juletreet pyntes!!! Gleder meg, det er herlig med JUL!!!

Ha en fin dag alle sammen.

Klem fra Anne-Marit 


8 kommentarer:

  1. Åå jeg gleder meg masse til å komme bortover på lørdag! :)

    SvarSlett
  2. Så koselig Anne-Marit
    Du er flink:)) Kjekt når noen elsker jobben sin ♥

    Goood klem

    SvarSlett
  3. God morgen:) så koselig med jul, regner med du har godfølelsen som er midt oppi det med pynting til åpningen. Skulle vært der, mye fint du viser! Lykke til, mvh Marianne

    SvarSlett
  4. Så gøy det Høyres ut,skulle gjerne sett:)
    Ønsker deg ei god helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Å Guri og Gubba Noa for noen nydelige tekstiler :))) SÅ utrolig koslige,falt pladask her jeg...er dette noe du har i nettbutikken din også tro??? Vil gjerne kjøpe!Den som bare kunne kommet innom julebutikken din - det blir sikkert superkoslig!!!!! :) SÅ^kljekt å pynte også - kos deg !!
    Men først og fremst ha en deilig fredagskveld og god helg!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  6. Å nå kom jeg i god stemning her!
    Jeg har ikke vært noe julemodus i år ennå.......men NÅ!!!!
    superskjønt hos deg vennen!

    God uke ønskes og mange gode salg:)))
    Smask:)

    SvarSlett
  7. Himmel, så herlige bilder!! ELSKER rødt og lyseblått sammen!! Gleder meg til å se mer.
    Klem♥

    SvarSlett
  8. Takk for kloke ord, og kondolerer med din mor, en plass vil alltid være tom ja❤️ Klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.