søndag 3. november 2013

Hyttehelg!

I helgen har vi vært på hytta vår på Gautefall.
Vi har storkosa oss og gått tur opp 
på Gautefall heia, der det er så fint. Vi har
grilla pølser og kosa oss sammen i det nydelige
høstværet. Samlet nye krefter og ladet opp til en
travel førjulstid!
Herlig!!!









Et must på tur!!!


Har kosa meg inne også, og lest det nye Lev Landlig julemagasin! Helt nydelig magasin, med masse herlig lesning, bilder, inspirasjon og god gammeldags julestemning!!!

Håper din helg også har vært fin!

Klem fra Anne-Marit

5 kommentarer:

  1. Koselig blogginnlegg :o) Nå fikk jeg lyst til å tenke og forberede jul :o)

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder du har tatt fra fjellet!!
    Deilig å lade opp før den hektiske tida setter inn for fult:)
    Ønsker deg ei fin ny uke!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Gautefall er jo fint hele året :) Ikke rart du koser deg der.

    Gaveinnpakking ja... jeg har vel blitt mer og mer opptatt av det, så kan vel skylde på alderen som du sier... hi-hi... :)
    Men jeg husker faktisk da jeg var lita og ikke fikk lov til å leke for mye med mammas julepapir, så pakket jeg gavene jeg hadde laget inn i avispapir og brukte sån rød vindusteip på... ha-ha... :)

    Flott ny uke ønskes til deg ♥

    SvarSlett
  4. Å så nydelige naturbilder!
    Må være oppladning ja.......
    Håper du får en flott førjulstid i butikken din med masse salg ❤️

    Ha en flott ukestart min venn.
    God klem fra Camilla ❤️

    SvarSlett
  5. NYDELIGE bilder!! Og Lev Landlig jul står på handlelisten min og:-). Takk for julevimpelbestilling, den skal bli!
    Klem♥

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.