onsdag 13. november 2013

Hei på dere!!!

Her er jeg igjen!!!
Nå må jeg oppdatere dere litt tror jeg!
Julebutikkåpningen gikk kjempebra!!!
Det var masse folk hele dagen, og alle
kosa seg med gløgg og pepperkaker,
og mange fikk gjort unna en del på gaveinnkjøpslista si til jul!

Jeg storkoser meg på jobb i butikken om dagen.
Det er mange kunder, og koselige julevarer, 
lys og herlig julestemning!

På søndag feiret vi farsdag, da var pappa på ribbemiddag hos oss.
Og om ettermiddagen var vi i familieselskap.
En herlig gjeng store og små og masse god kake.

Om kvelden når vi kom hjem ommøblerte vi i stua vår nede.
Mann og barn har lenge synes det har vært alt for mye der,
av både møbler og mine små og stor funn og skatter.
Så denne kvelden gikk både daybed, en dør, skap,
kasser, og mye pynt ut døra i stua og inn på kottet.
Daybeden har flyttet bort i butikken, 
og andre ting skal få et nytt liv i 2. etc.
Gjengen hos meg er veldig fornøyd. 
De føler de får puste i stua igjen.
Jeg føler at jeg har fått en minimalistisk stue..
Noen kanskje de fleste vil være høyst uenig i meg i ;)

GLEDER MEG SÅ TIL Å PYNTE TIL JUL JEG NÅ.
Klør i fingrene... Og med bare 6 uker til jul, 
er det ikke så lenge til det er lov å begynne.



vi blogges straks igjen, jeg lover;)

Tenk at nå har over 50.000 vært inne å lest 
innleggene mine her på bloggen!!!
Hjelpe meg, det er mange det!!! og nye følgere har jeg også fått!!! Hjertelig velkommen skal dere være her til meg!

Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med 50000!! Kjempegøy!!
    Det er deilig å få unna noen ting av og til. Godt med litt forandring:)
    Nå er det ikke lenge til det blir julepynting her hos meg også!!
    Ha en fin kveld:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Så moro med 50 000 da! Herlig..
    Var nydelig i butikken din nå. Takk for en god handel og mye skravling istad.

    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  3. Å kjære,vene...hvor får du energien din fra?????Må beundre deg!!!
    Herlig tid i vente....nå braker det snart løs:)
    Kos deg tiden fremover!
    Toveklem :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.