fredag 15. november 2013

Fredag!

IGJEN jo!!!!
Tida flyr...
I dag har jeg hatt friformiddag. Det er noe jeg aldri har!
Men Ida byttet vakt i dag, så da fikk jeg det.
Gjorde helgrent hjemme, før jeg dro på bursdagsgaver
og kalendergave jakt!!!
Andreas blir nemlig 13 år på mandag.
Dagen skal feires med gode kompiser i badeland.
Og på søndag er det familieselskap. 
Vi blir ca. 30 med smått og stort.
I morgen jobber jeg, så derfor måtte noe ordnes i dag.

Det er ikke lenge til 1. desember.
Og 48 pakker skal være kjøpt inn, pakket inn og hengt 
opp på kalendrene.

Jeg kom nesten i mål, mangler bare 8!!!
Og bursdagsgavene er også kjøpt inn 
PUHHHH....


NATUR OG PAPIR. EN AV JULENS STORE TRENDER!

VARENE PÅ BILDENE HAR JEG I BUTIKKEN VÅR

HERLIG INSPIRASJON FRA EN AV LEVERANDØRENE VÅRE

Nå er det snart hjem fra jobb, til taco og The voice.

Fin fredag til dere alle sammen!

Klem fra Anne-Marit

6 kommentarer:

  1. Beautiful are the photos!
    Greetings from Holland, RW & SK


    SvarSlett
  2. Hei skjønningen!
    Bare innom med en god klem og ønsker deg en vakker helg!
    Kos deg med bursdag.....stas.....

    Smil og bamseklem:)))

    SvarSlett
  3. Hei;) Skal si du har vært effektiv i dag.
    Så mange flotte ting på bildene dine;)

    Ønsker deg en flott helg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. JAMMEN FLINK
    JEG ER OKSÅ PÅ KALENDER GAVE LETING
    SOM MANGE ANDRE ...
    NYDELIGE BILDER
    ØNSKER DEG EN FLOTT HELG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har i butikken!! Nydelig stil og vakkert utvalg! Riktig god førjulstid til deg Anne-Marit!! : ) Klem

    SvarSlett
  6. Huff...tanken på alle julekalendergavene gjør meg svett i panna og andre plasser.har 48 jeg også,og vil ikke ha bare snop men litt kjekke ting også,som helst ikke skal koste for mye.En uknekkelig nøtt ;)

    SÅ deilig for deg med en fri formiddag og få ordne på ting.Det burde du rett og slett ordne deg oftere,så du ikke brenner deg ut og får litt god tid for deg selv også :)))

    Vet jo du har tonnevis med energi men likevel ;)))

    Koslige stemningsbilder,de lukter nesten jul :D

    Toveklem:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.