søndag 24. november 2013

For en dag!!!

En helt FANTASTISK dag!!!!

FRIDAG, JULEUTSTILLING; UT PÅ TUR
FOTPLEIE OG JULEGAVESHOPPING!!!!


I dag har jeg tatt meg helt fri fra husarbeid og jobb!!!
Dette trengte jeg veldig!!!

Jeg sov 3 timer lenger enn jeg kan i ukedagene,
spiste frokost og stelte meg og dro, uten å gjøre 
noe som helst husarbeid!!!! Startet ikke en vaskemaskinen
engang!!! Selv om jeg burde gjort det! 
Men i dag skulle jeg ikke burde, burde....

Jeg dro først på juleutstilling hos verdens herligste
Vibeke, med bloggen Vibeke design.
Hun lager de nydeligste bilder, og holder huset åpent,
for oss som har lyst på noen av herlighetene hennes.
Vibeke hadde også laget brendte mandler, og hadde besøk
av gjennbruksbutikken "Gammel kjærlighet"

Jeg og Vibeke fikk oss en god og lang prat, mann får en 
helt egen ro i samvær med den jenta!
Og vi ble tatt imot med åpne armer ute på trappa.
Der hagen var føjulspyntet og bålet var tent!
Det eneste som manglet var julesnøen...

Jeg kjøpte med meg 2 nydelige bilder, som kom opp 
på veggen i stua med en gang jeg kom hjem.
Passet perfekt!!!! og så gøy at det er Vibeke som har malt disse!!!
Hun er superflink!!! ( Kommer bilder) Kjøpte også noen gamle flotte
små skatter fra "Gammel Kjærlighet"


Etterpå tok jeg med kakao og dro på tur til Mule varde, en liten perle
ved Eidangerfjorden.

Hjemme igjen laget jeg god og sen lunsj til oss,
og så dro jeg på juleshopping, i egen butikk!
Får aldri tid til å plukke ut julegaver til venner og
familie når jeg er på jobb. Nå fikk jeg gjort det i fred og ro!!
Ble også med litt ny julepynt hjem....

Etter litt deilig fotpleie, og koselig juleinspirasjon fra interiørmagasiner,
skal jeg nå etter blogginnlegget, innta tv kvelden.
Både Robinson og Farmen venter!

Har pyntet bitte litt med litt førjulspynt her i kveld.
Klarte ikke å vente.....
Skal dele bilder med dere i morgen.
Venter på å ta bilder til det blir dagslys igjen!



Her kan mann sitte lenge, og la tankene fly...

Nydelig grønnfarge på denne gamle sjarmerende trappa

Forelsket meg bare helt i denne trappa. Lurer på hvem som har gått opp og ned her.


Synes denne gamle døra med lås, var så fin



Kan denne stigen være satt ut til nissen tro?


En nydelig november dag



Håper dagen din også har vært fin!!!

Klem fra Anne-Marit 

6 kommentarer:

  1. Å kjære deg "ståpels"ble det her nå....du altså...så fantastisk god du er:) Ble så glad for at nettopp du tok turen hit i dag , makan til positiv og flott jente skal man lete leenge etter :) Gleder meg til å hvordan bildene gjør seg på veggen hos deg i ditt fine hjem :)
    Så deilig de så ut på favorittstedet mitt i dag....perler på perler her vi bor Anne Marit :)

    Må du ha en strålende uke:) Klem

    SvarSlett
  2. Et flott sted duhar vært på. Nydelig med den lille benken ved inngangspartiet. Så vakkert.

    SvarSlett
  3. Fantastiske bilder ♥ Fikk lyst å sitte på den benken å drikke en kopp kaffe :)
    Ha en fiin uke!

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. Hei;) Jeg har fulgt blogen til Vibeke en stund og den er bare så fantastisk flott den å.
    Nydelige bilder du har tatt. Ja, tror nok kaffe og dagdrømmer passer godt der.
    Her har vi snøvær og vind;)

    Klem fra Ann-Mari som ønsker deg en superfin uke;)

    SvarSlett
  5. Hei hei,

    Høres ut som du har hatt en helt PERFEKT dag Anne-Marit, herlig!! gleder meg til og se bildene du har kjøpt.. Vibeke er kjempeflink!!

    Kommer nok ut til deg igjen snart for litt mer juleshopping ;)

    Ha en god ny uke,
    Klemmer

    SvarSlett
  6. For et nydelig gammelt hus,jeg elsker slike og begynner også tenke som deg,hvem -hva-hvor...historien??? Og mest av alt vil jeg at ALLE slike gamle skjønne hus må bevares for all fremtid :)))

    Men du,så herlig at du har hatt en så fantastisk dag da!!!Det er deg virkelig vel unt,og jeg kan bare tenke meg så kos det var hos flinkeste Vibeke!!!!!!! For et talent den dama har,på alle måter som i alle fall jeg ser gjennom bloggen hennes :)))

    Nå må du kose deg videre resten av kvelden,her ventes det også på Robinsom,tenning av lys og julebrødkos :))))

    TOveklem:I)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.