fredag 22. november 2013

Butikkdama

Mamman, kona, kokken, bakeren, husholdersken,
leksehjelperen, vaskedama og klesvaskeren, og
helt sikker et par eller 100 titler til jeg glemte i farta -
er innom for å si HALLO ALLE SAMMEN!!!

Dagene går i rasende tempo, blir lange dager i julebutikken.
Der vi har så mange herlige kunder om dagen, som kjøper fine
julegaver til både seg selv og til andre!!!

Dette årets julevarer slår veldig godt ann hos kundene våre.
Å det er så gøy!!!!
Jeg har allerede best. opp igjen mange julevarer, og det lenge
før vi går inn i desember!!! Jeg har nå 3 jenter som er ute på party
med varer fra butikken. Så tilsammen er vi 4 jenter som er ute mange
kvelder hver i uka!!! Veldig veldig gøy!!!!

Denne uka startet med selskap nr. 2 for Andreas på mandag.
Først med sang og pakker på senga.
Så hadde han med seg kameratene sine til badeparken.
Jeg rakk hjemom å bake kake, og hente med meg gutta, før
vi landet i vannet.
Alle gutta var så fornøyd etter 4 timer med bading, pizza, is og kake.

Tirsdag var jeg og en venninne på kino med gutta våre, å så
Jul i Flåklypa, veldig koselig film i kjent Flåklypa stil!!!


Onsdag var det det store 10. klasse prosjektet.
Marie går i 10. klasse, og de avsluttet et stort prosjekt
i Rønholthallen med ca 300 personer med tilskuere.
Jeg stod i cafe`n og hadde igjen bakt kake!!!

Veldig mye kake de siste dagene, og det før desember.....

I går var jeg ute på party igjen, er veldig koselig å komme hjem
til koselige kunder i sine nydelige hjem!

I dag blir det noen timer overtid, så The voice og Senkveld.

I morgen er det jobb igjen, og FINALEN I SKAL VI DANSE!!!!
Gleder meg!!!

Søndag skal jeg på juleutstilling hos verdens herligste Vibeke.
Med bloggen Vibeke Design.
Det gleder jeg meg veldig til!!!
Kanskje jeg treffer på noen av dere der?

Kanskje innlegget burde hete "Kjære Dagbok"
ja, ja, hvis jeg skulle glemme hva jeg har gjort i det siste,
kan jeg bare gå inn på bloggen min iallefall. - hi hi

Håper dere har det fint alle sammen!!!



Tusen takk for kjempekoselige tilbake meldinger på det siste innlegget mitt.

Gleder meg masse til å pynte til jul hjemme til uka!!!
Da kommer det bilder hjemmefra også, det er alt for lenge siden nå!!!

GOD HELG!!!!

STOR klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Hei min skjønne rosenknupp:))))
    Ja tiden flyr nå og klart det er travelt for deg som driver butikk også......syns du er veldig flink jeg vennen.
    Så nydelige bilder du viser......DEt vakre bordet..med ROSA....hi,hi.....du vet meg....

    Å nå må du kose deg hos vakre Vibeke i dag......om du husker det: gi henne en GOD klem fra meg og!
    Tenk om jeg kunne være der.....det hadde vært noe det!
    En vakker dag ,ja da!
    Da kommer jeg innom din butikk også:))))
    Pleier ikke være våken mitt på natten,men darlingen er på julebord og har akkurat ring.....han står i drosje kø og kjeder seg.... Hi,hi de er nå skjønn altså!
    Vel ha en herlig søndag ,kos deg .

    Takk for din skjønne hilsen- ble glad.
    Smil og klem.

    SvarSlett
  2. Ja, det høres ut som du har nok å drive med av koselige ting!! Ønsker deg en deilig førjulstid!!
    Klem♥

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.