tirsdag 22. oktober 2013

Kundekveld

Det nærmer seg kundekvelden i butikken vår!
Det meste er på plass, og jeg er så spendt og gleder meg veldig.
Jeg har 3 flotte mannekenger, 3 gode hjelpere + mann og barn, 
og kjempekoselige leverandører som kommer.
I tillegg kommer det flere bloggere.

Dagen er Torsdag 24. oktober kl. 19.00-21.30 

Vi hadde kundekveld i våres også. Og det ble en stor suksess!!!
Håper like mange finner veien til oss denne kvelden!!!

Det er ingen påmelding, gratis inngang, dørlodd med flotte premier.
Mannekengoppvisning av høstens klær, smykker og skjerf.

Vi får besøk av Tormod som vil være kveldens konfransier.
Han er en skikkelig gledes spreder, flott å se på 
og virkelig verdt et besøk!!!
 Han er også vår leverandør av smykker, skjerf m.m

Mette Winther designeren av Spicy Vanilla og Still Cute 
kommer også, Mette er ei herlig jente, 
som vi har et veldig godt samarbeid med.
Hun designer flott tøy, som denne høsten
bla.ant. består av mange kule gensere med skrift, bling og nagler!



Bloggeren Hege med bloggen 
Hegemors lille verden kommer og prater litt om det
å blogge.
Hege er ei utadvendt nydelig Kragerøjente,
som dere kan glede dere til å bli kjent med!

Det blir også servering av mat og drikke.
Tid til prat og shopping!!!!

Det blir mange flotte tilbud!!! De vil jeg ikke røpe anda. 
men jeg lover, det blir verdt å ta turen ut til oss denne kvelden!!!!
Her vil du kunne gjøre mange kupp på høstens nyheter!!!

Håper du tar turen! Ta med deg ei venninne, en nabo, mor, datter, tante.
Alle er hjertelig velkommen!!!!



Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Å der skulle jeg gjerne ha vært ❤❤❤
    Masse lykke til og KOS deg !

    God klem ❤

    SvarSlett
  2. Den som bodde litt nærmere!!
    Så flink du har vært og stått på og fikset og ordnet og stelt i stand den herlige kvelden for dine kuner - ønsker deg all mulig sukess sammen med alle som kommer!Og suksess må det jo bli av dette!
    Lykke til flinke du!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.