søndag 20. oktober 2013

Julestemning

Hvert år på denne tiden, sånn litt sent ut i oktober, skjer det
igjen...... den gode kriblingen, 
I dag er den her igjen!!! Jeg gleder meg Så til jul!!!!
Jeg blir som en unge, full av forventning og glede!!!
Vet ikke om det er noen av blogginnleggene jeg leste i går, med førjuls
planlegging, eller om det er at jeg våknet til snø i lufta i dag, som gjorde det.
Jeg startet dagen med frokost og siste nummeret av Bolig pluss.
Det er fylt med masse vakker juleinspirasjon. 
Jeg leste om nydelige Balke gård, som var så fint julepyntet.
På en sånn gammeldags og flott måte som jeg liker så godt. Nå kom jeg jo ikke i mindre julestemning!!
Samtidig som jeg kosa meg med magasinet, satt jeg med bena i grønnsåpevann,
og i ovnen stod svinestek til middag.
Så det luktet jo jul i huset også her i dag!










(Fant bilder som jeg tok ute på trappa i fjor.)
Vet ikke hvorfor de ble så uklare nå...

Det er en herlig tid vi går inn i om litt.
Og dere, husk og nyte den, ta vare på små øyeblikk, dufter og minner fra
barndommen.Gled deg og kos deg, det er jo ganske så snart jul igjen!!!

Ha en fin natt alle sammen.

Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Julestemningen kommer sigende hos meg også :)
    Herlige bilder hos deg altså ♥ Jul ♥ Så fint!

    SvarSlett
  2. Kjempekoselige bilder! Så fint du har satt sammen kasser, grankvister, votter, og alt. :) Dette likte jeg. Inspirerende å se. :)

    SvarSlett
  3. Nå smitter du veldig her,hihi :)) Det er noe utrolig koselig med juleforberedelser ♥
    Herlige bilder ♥

    Klem klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.