søndag 6. oktober 2013

Høst - Ferie

Hei på dere!
Her er jeg igjen!
Dagene går, og går. 
Og plutselig er vi en uke ut i oktober allerede!!!

September har vært en utrolig hektisk!
Oktober startet litt roligere. Og det var godt å få være litt husmor igjen!

Nå pakker vi her hos oss, for om 2 dager setter vi oss på flyet til Tenerife!!!!
Vi gleder oss veldig til late dager, sol og sommer!!!

For her hjemme har høsten virkelig kommet!
Vi har et nydelig høstvær, og flotte farger, 
men det er et høstdrag i lufta.

Jeg tok med kamerat ut på tur i dag, for å knipse noen av 
de flotte bladene på trærne. 
De går fra lysegult til mørkerøtt!



















Dere må ha det fint alle sammen i den uka som kommer.
Det blir en bloggpause herfra mens jeg er på ferie.
Men vi blogges igjen, så fort jeg kommer hjem igjen.

Stor varm klem fra Anne-Marit


4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder Anne-Marit :) Høsten er en fargerik tid som vi må nyte :)
    Ønsker deg masse god tur,kos deg og nyt varmen :))

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Å for noen utrolig flotte høstbilder!
    Må dere ha en fin fin tur og nyte!
    Deilig tid å reise på!
    Her er masse regn nå.... Høstferie på gutta denne uken.
    Vi får kose oss ❤❤❤.
    God tur og det er deg vel fortjent❤.
    Varm klem.

    SvarSlett
  3. Så utrolig vakre høstbilder du har tatt!!
    Det er jo et fantastisk fargespill i naturen nå:)
    Nå fortjener du virkelig noen deilige dager i varmen!!
    Kos deg masse på Tenerife!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  4. For noen fantastiske bilder!!!!!Fargene er jo nesten ubeskirvelig vakre!!!Og jeg vet at det bare er enda flottere i virkeligheten!!Deilig med slike fantastiske dager!!Her regner det i ett sett....blir nok en innekosedag i dag ja,og da var det deilig å få begynne rolig med litt blogging,og så rekker jeg jo å ønske deg riktig god tur!!!!
    Toveklem.)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.