torsdag 31. oktober 2013

Hallo (ween)

Det er vel bare å ta det innover seg...
Halloween er kommet for å bli!!
Og det til  stor begeistring for 12 åringen 
her i huset!!!
Andreas har nemlig hatt halloweenparty her 
i kveld med gode kamerater. På menyen stod tarmer og innmat.
(Les spagetti og pølser) Så dro de ut i gata, og kom hjem med 
bøttene fulle av godteri! 
Nå har de kosa seg her, med poppcorn 
og den store fangsten, og alle har dratt hjem
gode og mette i magen!



Tenk at det er siste dagen i oktober i dag.
Helt utrolig!!!! 
I morgen er det 1. november
og 7 1/2 uke til jul!!!!!
Jeg gleder meg!!!!

Sove så godt alle sammen!

Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Samme opplegge her, her var det endelig minstemann på ni sin tur til å ha fest!! Nå er huset ryddet og vasket og jeg nyter rødt i glasset...!
    Klem♥

    SvarSlett
  2. Skulle vært en komma der, ser jeg...

    SvarSlett
  3. Where can I find the measuring cup? It's lovely!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.