søndag 27. oktober 2013

En fantastisk kveld

På torsdag hadde vi kundekveld 
i butikken vår. 
Det ble en fantastisk kveld :)
80 jenter var vi.
Og det ble omsettningsrekord!!!
Vi hadde 3 flotte mannekenger 
som viste mye av det fine høsttøyet vi har.
Vi hadde besøk av leverandører og designeren
Mette Winther, som er designeren av Spicy Vanilla 
og Still Cute.
Også hadde vi besøk av bloggeren Hegemor,
som holdet foredrag om det å blogge!!!

Mat og drikke ble servert, og vi fikk gode tilbakemedlinger!!!

Jeg er så fornøyd, stolt og øm i hjertet!!!








Øm i beina ble jeg også!!! Vi har stått på hele uka, for å få til dette. Og fredag og lørdag var det jo jobb igjen. I går kveld var vi på fest med gode venner. Og i dag har vi kosa oss inne. Gjort nødvendig husarbeid, laga søndagsmiddag, og slappa av. 
Fra i morgen blir fokuset på julebutikken som skal åpnes
 og stå klar 9. november.

Nå tar jeg snart kvelden.

Sov så godt alle sammen.

Klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Forstår at du er fornøyd med kundekvelden, fint alt ble vellykka. :) Jeg har ei slik grønn lampe som du har hengende sammen med flere der. Den er så fin. :)

    SvarSlett
  2. Så glad jeg ble nå,herlig at det kom så mange folk - da er det verdt alt slitet!!!Er sikker på kundene dine hadde en super kveld,og ekstra kjekt å ikke bare få en slik god opplevelse men også kunne kjøpe med seg noen "souvenirer" hjem :)))
    Omsetningsrekord -det er gøy det...og lakris til for å slåss ;)
    Kos deg masse med å lage til julebutikken,vi får vel se bilder ??
    Toveklem :)

    SvarSlett
  3. Sikker på at dette var en flott kveld, det var i alle fall den forrige kundekvelden. Her var det absolutt ingen barnevakt å oppdrive, så jeg måtte holde meg hjemme. Skulle så gjerne hvert en tur på kundekvelden. Tar meg heller en tur bort en av de nærmeste dagene ;)

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  4. Gratulerer med vel gjennomført kveld!! Ser ut som dere storkoste dere!! Jeg har julevimpler klare(!), skal legge de ut før helgen!
    Klem så lenge♥

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.