tirsdag 3. september 2013

Vårt nye kjøkken

I helgen har jeg malt kjøkkenet.
Har bare et strøk igjen ved kjøkkenbenken.
Men den andre delen er ferdig.
Vi har panel på kjøkkenet.
 Og vi hadde en beigefarge der,
men nå var jeg så lei av den.
Hadde lyst på en forandring.
 Så i helgen kjøpte jeg maling,
og satte igang!!!!
Er veldig fornøyd med fargen.
Den heter Sval sjø.














Et før bilde ;)

 Håper dere har det fint alle sammen. 
Nå stuper jeg oppi malingspannet igjen. 
Har flere prosjekter på gang i høst!
Så da må jeg gjøre meg helt ferdig her!!!

Klem til dere alle fra Anne-Marit




10 kommentarer:

  1. Kjempefint Anne Marit.Har kjøpt samme farge selv men ikke fått malt enda.Må få til en tur i butikken din snart.Mvh. Ellen K

    SvarSlett
  2. Nydelig farge du har malt på kjøkkenet!!
    Deilig med litt nye farger:)
    Så flink du har vært!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Gratulerer med "nytt" kjøkken! En lekker blåfarge du har malt i. Ble virkelig nydelig til den hvite innredninga. Her skal vi snart bestille inn til nytt kjøkken. Gleder meg til kjøleskap fra SMEG. Tenkte å ha det i lyseblått og hvit innredning. :) Tenker du er kjempefornøyd med malerjobben!

    SvarSlett
  4. Det var KNALLFINT ♥♥♥ Så flink du har vært :)
    Koselig kjøkken med flott detaljer:))
    Jeg er meeeget svak for lyseblått....hihi

    Klem Bente

    SvarSlett
  5. Så koselig ♥ herlige farger med
    mange skjønne detaljer... Dette
    ble nydelig :) Ønsker deg en fin
    fin uke videre, stor klem fra
    Mette :)

    SvarSlett
  6. Så lekkert det ble Anne Marit!!:)
    Helt nydelig farge!♥

    SvarSlett
  7. Ååå for en deilig og lekker forandring!!!!!!Det var jo fint fra før også,men vi er nå en gang slik lagd at av og til må vi forandre og jeg synes du fikk det helt topp jeg altså!!!!Elsker lyseblått selv,og det ble så fint i stilen på kjøkkenet ditt med panel og nostalgiske detaljer!!!!Så gøy å male og styre på når det blir så bra...får vel litt blod på tann - og du er visst i kke ferdig med malingsspannen enda skjønner jeg?
    Forandring fryder!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for så mange fine kommentarer!!!
    Vi er veldig fornøyd med det blå kjøkkenet vår!!!
    Har tenk på det lenge, og nå er det gjort!!!!

    Klem til dere alle :)

    SvarSlett
  9. Å så lekkert det er;) Malt panel er bare så fint og gir en lunhet;)
    Nydelig blåfarge. Her står det maling og venter! Gangen skal males og et lintøyskap skal få ny farge og komme til heder opp på loftgangen. Men det var energien og overskuddet!!
    Så jeg koser meg med blogglesing og nyter alt det lekre;)

    Finfin uke videre;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  10. Så fint det ble! Den fargen tror jeg vil bruke på mitt kjøkken, det er sterk blå, lurer på hvor mange strøk jeg måta......

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.