mandag 30. september 2013

Siste helgen i september

Er bursdagshelg i familien vår!
På lørdag feiret vi pappa sin 69 års dag,
hjemme hos han sammen med søsteren min med familie.
Det var så koselig, med pizza, dessert og eplekake.
Den er fin den lille familien vår og vi koser oss sammen,
 når vi kan!!!!

I går var det familieselskap for nevøen min.
Det var veldig koselig det også, 
og et stort selskap med mange små!

Ellers i helgen har jeg vært på jobb i butikken.
Vi har fått inn så mange nye fine varer.
Greengate, masse tøft tøy, varer fra Mille Moi
og MYE mer!!! 

Også har jeg sett på tv da!!!

The voice, Senkveld, skal vi danse og Robinson!!!
Herlig tid for en tv slave som meg!!!

I kveld har jeg bare vært hjemme,
 og det var veldig leeeenge siden sist!!!
Veldig godt for kropp og sinn!

Tenk i morgen er det 1. Oktober, og virkelig høst!
Her ligger det is ute om morgenen, og vanter, luer og tykkere
jakker er funnet frem og kjøpt inn!

I morgen er det også bare en liten uke
 til vi drar til Tenerife på høstferie.
Vi gleder oss masse!!! 
Har vært der mange ganger og er godt kjent!

Ha en fin kveld og en flott dag i morgen alle sammen.





Tusen takk for koselige ord fra dere til meg!
Veldig koselig at så mange finner veien inn her til meg.

Til helgen har jeg FRI!!!!
Og jeg gleder meg til å ordne litt i huset, 
og ta noen bilder jeg kan vise dere.

Sove godt, det skal snart jeg.
Nå er det slutt på å legge seg i 01/02 tiden. 

Klem til dere alle fra Anne-Marit


3 kommentarer:

  1. Høres så koselig ut! :) Det er slike ting man minner om :)
    Ja, nå går vi inn i oktober, syntes det går så altfor fort jeg, selv om jeg elsker den tiden vi
    er inne i nå og tiden som kommer!

    Mange tusen takk for oppmuntrende ord inne på bloggen min, jeg ble helt rørt jeg! :)
    Nå ønsker jeg deg en kjempe flott uke videre.
    Stor klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Koselig med slike dager som nytes;) Vi feiret en liten sjarmør sørpå i helgen;)
    Ja du, 1.oktober og nydelig kaldt høstvær. Regner med at du har mye lekkert for årstiden i butikken. Skulle ønske jeg kunne spasere inn og ta på tingene;) Jeg som mange andre "ser" med fingrene :)
    Helgene har vi brukt på hytta og der har vi (heller ikke) tv. Så jeg har jo gått glipp av "alt" nå i høst;) ;)
    Kos deg masse;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Heisan Anne Mari!
    Lenge siden sist nå! Så spennende med nye varer i butikken din! Varene fra Mille Moi er jo så flotte!! Skulle jo ha vært der nå som høstvarene har kommet!! Lykke til videre og god høsthelg! Klem fra Vera : )

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.