mandag 2. september 2013

Og vinneren er


 Tove med bloggen Toves sammensurium!
GRATULERER SÅ MYE TIL DEG!!!
Jeg trakk vinneren på gamlemåten. Skrev navnet på alle som var med på en lapp, hadde du tatt to lodd ble navnet skrevet 2 ganger o.s.v.  Puttet lappene med alle navnene som var med
i en bolle, og trakk opp en lapp! Og der sto det da Tove!
Boken Sanselige Rom, er straks på vei til deg!

Det er mandag og en ny uke! Og september er her!!! 
- Kan ikke si at jeg er uthvilt og opplagt akkurat,
Det har gått i 145 hele helgen!!!!!

Masse folk og full fart i butikken på fredag,
(August har vært fantastisk bra i butikken hos oss!!!)
 Dro og handlet inn til helgen etterpå,
også kjøpte jeg maling til kjøkkenet.
Malte natt til lørdag, jobbet på lørdag,
 malte når jeg kom hjem igjen,
og i går satt jeg møbler og ting på plass igjen,
 og så dro ungene og jeg på Broklandsheia dagene!
Der har mannen min vært hele helgen. 
Han har hatt stand der, og kom sliten hjem sent i går kveld.

I dag skal jeg fortsette å male, 
nå er det en gang og trappe oppgang 
som skal få noen penselstrøk!

Det kommer et eget innlegg fra kjøkkenet i morgen!
Jeg ble veldig fornøyd, og det er mann og barn også!!!!
Var jo litt spendt på hva Stian sa,
 når han kom hjem til et nymalt kjøkken.



Hjertelig takk for så mange koselige ord 
dere legger igjen her til meg!
Takk for at så mange ble med på min lille gi bort.
Og hjertelig velkommen til alle nye følgere.

Plutselig var det 60 herlige jenter her som følger meg 
i hverdagslivets gleder!!
Og nr. 60 ble Petrine med bloggen Neders i havna.
 En nydelig blogg som jeg har lest en stund.

Gleder meg masse til å bli kjent med alle nye
bloggfølgere!!!

Klem fra Anne-Marit 

2 kommentarer:

  1. Å så heldig skjønne Tove er da! Vel fortjent !

    Gleder med så til å se kjøkkenet.....sikkert supefint :))

    Så kjekt at det er travelt i butikken!
    Her er høsten kommet med regn og tåke....bare å kose seg inne ja:)

    Klem på deg!

    SvarSlett
  2. Heeei Anne-Marit!!!!!!!!!Skulle helst ha vært veldig nær deg akkurat nå slik jeg fikk gitt deg en kjempegod klem,jeg ble så utrolig glad da jeg leste en viss kommentar nå nylig!Klarte du virkelig å trekke meg som vinner!!!!!!!!!!!!!!Wow...jeg har nesten ikke ord!Så heldig jeg er :)))))
    Tusen tusen tusen takk....jeg er veldig veldig takknemlig og dette er en bok jeg har gledet meg til lenge,og at den skulle komme i hus på dette viset hadde jeg vel aldri innbilt meg!!!!FOr en flaks!!Jeg har allerede skrevet et lite takke-innlegg jeg vet du,ble så glad for det var en helt perfekt dag for meg i dag å¨få en sånn glad-nyhet!!!!

    Og du,som jeg gleder meg til å se kjøkkenet ditt nymalt,tankene har nemlig begynt å surre oppi hodet her også...og da vet du, er det gjort og tankene må bli til handling!

    Trenger du forresten adressen min så er den
    Tove Nymark Andersen
    Åregjerdet 23
    6030 Langevåg

    Flott at du har travle tider i butikken din...vet du jeg drømmer jo egentlig litt om det samme her...hadde planer om gen butikk men planene har forandret seg litt etterhvert siden helsen er litt opp og ned,men drømmen og planene har jeg enda og på et eller annet vis skal jeg nok få det til!Derfor synes jeg det er så kjekt å lese at du har det travelt,for jeg ønsker så ndelrig at alle tøffe damer som prøver lykken og starter sitt eget skal få det til!Det kreves nemlig så mye at det fortjener dere alle som en!!!!

    Toveklemmer :)))

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.