onsdag 18. september 2013

Mange fine nyheter

I butikken min!!!

Her er jeg!!! Det er full fart for tiden. Både i butikken og hjemme!!!
I butikken har jeg fått inn mange fine høstvarer, og mye mer er på vei!
Fikk mail fra Greengate i dag at flere paller er på vei til oss med varer!!!

Nydelige servietter fra Lea

Vi har fått noen nye leverandører også. Blan. ant. Mille Moi og Interiørhuset!
Og vi har fått en stor levering fra IB laursen, Interiørhuset, og masse lekkert tøy!

Tøft tøy fra Norske Spicy Vanilla


Italienske kjempetøffe sko med tøffe detaljer og bling, med god kvalitet er på vei.
Og råtøffe vesker fra resirkulerte militærtelt kommer også snart. Og vi har fått enda en leverandør av klær!!!!


Kjempefine skjerf signert Vebjørn og Marianne

Har også fått de nye serviettene med nydelige tekster, puter, skilt og notisbøker fra Lea.
En stor levering fra Trend Design med lamper, hyller, og masse annet lekkert.
I tillegg selger jeg også de flotte skjerfene til Vebjørn Sand og Marianne Aulie.

En av de nye leverandørene våre. Mille Moi


I tillegg til butikken i Bamble, har jeg jo også nettbutikk, og så har vi startet opp med homeparty.
Jeg forbereder kundekvelden den 24. oktober, julebutikkåpning 9. november, pakker ut varer, og gjør mye pc arbeid!!!!! 
Så det er nok å gjøre.

Dette gjelder vel for de fleste ;)


Denne uken er det foreldremøte, konferansetime, kjøring av unger hit og dit, leksehjelp + + + 

I helgen har jeg kosa meg veldig.
Ferske reker og The voice og Senkveld 
på fredag etter en lang dag i butikken.
Jobb igjen på lørdag, og sofaen og skal vi danse på lørdagskvelden.
Og på søndag var jeg og Andreas på Dyrskuen, og storkosa oss!!!
Jeg kjøpte med hjemmelaget saft, eplemost og mat. Så da vi kom hjem, kosa vi oss med deilig kveldsmat, og så på Robinson!!!

Høsten har kommet til oss. Om morgenen er det bare 7-8 grader nå.
Synes det er litt deilig også jeg!!! Om kvelden
 (når jeg er hjemme noen timer)
tennes mange lys og gode tepper er funnet fram!
Tv høsten er også i gang, og som tv slave jeg er, 
er det mye jeg vil ha med meg!!!

Nydelig bluse fra Norske Spicy vanilla


Tusen takk for mange gode tips 
i innlegget om dronningen.
Håper jeg får det til!!!

Vårt nye klesmerke. Soulmate

I dag skal jeg se om jeg ikke får tid til å ta en titt
inn til dere også!

Ha det fint alle dere skjønne bloggvenner.

Tøffe Italienske sko

Så blogges vi snart igjen :)

Klem fra Anne-Marit

Du er hjertelig velkommen inn i nettbutikken.
Link finner du øverst på siden her!

5 kommentarer:

  1. Så masse tøffe nyheter det kommer inn hos deg! Blir dårlig! Skal prøve når ting har roet seg litt ned her, å komme en tur bortom deg :D

    Nyt dagen og kvelden!
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg du har! Jeg forsøkte å legge meg som følger, men linken kom ikke opp hos deg.

    Nydelig header!


    Nyt høstkvelden.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  3. SÅ MASSE LEKKERT
    HERLIG TID DETTE HER
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Hei skjønne!
    Å så masse snop i butikken!
    Må du ikke snope alt selv nå da....hi,hi....
    Takk for så koselig hilsen....må IKKE ha dårlig samvittighet om du ikke alltid er innom.....blir glad uansett når du er innom vettu:)
    Blogg skal jo ikke være stress,men jeg også får litt vondt om jeg ikke får tid til å titte innom alle......hi,hi.
    Ja nå er det skikkelig høst her.
    Victor tenner lys i skrivende stund......SÅ fornøyd at han får lov å tenne lys aleine......hi,hi....
    Må du ha en god helg snart.
    Fredag er en koselig dag!

    God klem

    SvarSlett
  5. Ojojoj så mange nye flotte leverandører,Mille Moi f.eks og Interiørhuset har mye fint.Sikker på dere koser dere når varene kommer og dere kan pakke ut - selv om det er en travel tid nå mot jul.Husker selv fra min tid i butikk :)))
    Det virker ihvertfall som du har hendene fulle og de er heldige de som bor i nærheten og kan besøke fine butikken din !!!!
    Koslig å lese hvordan uken og helgen din var....tenke. Seg til det er fredag igjen!!!!Gleder meg til kvelden :)
    God helg!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.