onsdag 4. september 2013

Her er mitt bilde

Av rognebær!!
Høsten er her, selv om vi har mange og tyve varmegrader 
her midt på dagen.
Det er litt små kaldt om morgenen, 
og en annen luft om kvelden.
I helgen tok jeg noen bilder av det sikreste høsttegnet.
Nemlig rognebærene.
Ser at mange av dere andre også 
har tatt så fine bilder av de!
Og her har dere mine :)











Tusen takk for alle de fine kommentarene
dere gav meg på kjøkken innlegget mitt.
Vi er veldig fornøyd!!!

Stor klem til dere alle fra 
Anne-Marit

6 kommentarer:

  1. Hei i natta;)
    Nydelig rognebærbilder;)
    Jeg brukte rognebær i blomsterbukettene jeg laget sist helg. Rognebærene er så dekorative.
    Faktisk så har jeg strikketøy i samme farge her i kveld;)

    God natt;)

    SvarSlett
  2. Rognebær er så dekorative!!
    Dette var noen aldeles nydelige rognebær bilder du har tatt!:)
    Det er så mye rognebær i år og det er nydelig å se når de henger så fint på trærne!!
    Dersom du har lyst kan du ta en tur innom bloggen min. Der har jeg en giveaway som du kan være med på!!:)
    Ønsker deg en fin høstdag!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Helt nydelige bilder!! Også er det veldig koselig å høre at du er fornøyd med vimpelen:-)
    Klem og god helg♥

    SvarSlett
  4. Ååå så nydelige bilder!! Rognebær er utrolig dekorative og lykten var et syn! : ) God helg kjære deg!
    Klem fra Vera

    SvarSlett
  5. Herlig høststemning hos deg søde:)))
    Ha en fin fin helg og kose deg massevis!

    God klem

    SvarSlett
  6. Herrlige bilder av rognebær og så FLOTT det var blitt på ditt kjøkken. Nydelig farge, rett og slett og veldig koselig stil.
    Ha en fin-fin uke.
    Klem,Anette

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.