mandag 9. september 2013

Fri helg

På hytta vår!!!

I helgen har vi hatt fri og storkosa oss på
 hytta vår på Gautefall.
Vi dro opp etter jobb på fredag, 
og kom opp i kveldinga.
Her møtte gule lys og påskekyllinger oss.
For vi har ikke vært her oppe siden påske.
Det ble ikke flere turer i våres, 
og om sommeren er vi ikke her opp.
 Vi har båt, og den har vi brukt mye
 i det herlige været i sommer.

Men nå er høsten her, 
og da er det så deilig å dra opp hit igjen!!!
Her skal ingen vaskemaskiner startes,
 ingen skal kjøre noen plass,
vi har fri og kan bare kose oss sammen.

Vi har storslått utsikt fra hytta vår.
 Her nyter vi utsikten og fjell luften.
Stian og Andreas har plukket mange kg. med blåbær, 
så deilig å ta opp fra fryseren i vinter!!


Bilde tatt fra hytta på uteplassen vår der.

Nå er det mandag, og en ny uke. 
I kveld pakker jeg bilen og drar ut på party
 med varer fra butikken.
Har flere jenter igang der ute,
 og i kveld skal jeg ut selv også.

Jeg skal fortsette og male hjemme.
Gangen mellom yttergangen og kjøkkenet 
skal males denne uka.
Og etter det skal gangen oppe males,
 med ikke mindre enn 5 dører,
tak og vegger!

Hjertelig takk for kjempekoselige kommentarer fra dere alle.
Og velkommen til ny følger! 

Tenk at over 600 leste innlegget mitt om det nye kjøkkenet!!!
Det er mange!!!
 Det kommer et innlegg til i morgen om kjøkkenet,
og bilder fra den andre delen av det.

Ha en fin mandag alle sammen! Og godt valg!
Jeg tok mitt valg i går, og gav min stemme!

Klem fra Anne-Marit
  

3 kommentarer:

  1. Fin utsikt fra uteplassen på hytta deres. Ligger den på fjellet eller i skogen? Fint med furutrær. :)

    SvarSlett
  2. Nydelig utsikt fra hytta deres!!:)
    Deilig å bare slappe av fra alle plikter i hverdagen:)
    Høres ut som du har litt å stå i med om dagen:) Lykke til med malingen:)
    Ha en flott valgkveld:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Wow for en utsikt!!!!gautefall har jeg aldri hørt om,men for en perle!!!!Synes jeg kjenner den klare fine høst/fjelluften!!:)
    Koste deg med en god bok også kanskje?
    Det har ihvertfall jeg gjort i helgen....og det takket være deg :))))
    Må nok en gang takke for Sanselige Rom,for en herlig bok!:)
    Den skal jeg kose meg med i årevis fremover!
    Så fint det lille inspirasjonsheftet du sendte med var også:)
    Makes me wannashop :)
    Såmye fint,og enda mer fint i kjømda skjønner jeg:)
    En kjekk tid fremover med innekos og litt mer pyntibg!!!!Håper det drypper på deg også:)))
    Toveklem :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.