onsdag 7. august 2013

Sommerlige funn

Hei på dere!!!
I dag får dere se flere av mine sommerlige funn!
Når jeg er i Danmark, finner jeg alltid mye fint!
Og jeg gjør alltid noen kupp!
Spesielt på Lene Bjerre og vatterte tepper.
Disse herlige telysetakene/ vasene måtte bare bli med hjem i år.
Det måtte også den skjønne grønne boksen!
Er jo så glad i den grønnfargen ( det har dere nok fått med dere)
I tillegg var den til halvpris!
Det var også teppene.
Det nydelige dl. målet fant jeg i Risør i sommer.
Den herlige gamle silen er enda et funn etter bestemor.













Hjertelig velkommen til nye følgere, 
og tusen hjertelig takk 
for så fine kommentarer 
dere legger igjen her til meg! 
Jeg er jammen heldig som har fått så mange 
skjønne bloggvenner!!!

Stor klem til dere alle fra
Anne-Marit

6 kommentarer:

  1. Så koselige bilder Anne Marit!! :)
    Ordentlig sommer følelse!
    Nå er det august alt, tenk.. så nå
    går det mot vår! Alt for fort hehe :)

    Nyt kvelden godt!
    Masse klemmer fra meg :)

    SvarSlett
  2. Mot høst skulle det være selvsagt!! Uff..

    SvarSlett
  3. Her var det mye GODT for øyet min venn:)))Nydelig torsdag...og snart HELG!
    Klemmer fra Vibeke

    SvarSlett
  4. Herlige vatterte tepper og så det nydelige dl.målet!!:)
    Mange flotte ting du har fått deg!! Herlige bilder:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  5. Hei fineste vennen :)
    Såååå fine bilder, det gav meg faktisk litt innspo til å prøve meg på å blogge igjen...kansje det kommer et innlegg i morgen he he
    Tusen takk for koselig handel hos deg i går, gleder meg så til neste middagsbesøk så jeg kan bruke det nydelige pipservicet ;)

    Ha en fin fin kveld vennen :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  6. Å dette var SNOP altså snuppa!!!
    Herlige bilder av vakre ting du har funnet......

    Her skinner solen i dag og det er så kjekt!

    Ha en topp helg snart søde rosenknupp :)))

    KLEM

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.