mandag 26. august 2013

Skjønn liten sak

Sist gang jeg var på jakt, 
kom jeg over denne gamle fine såpekoppen.
Den er i sink og godt brukt. 
Nå har den fått en deilig duftende såpeog ta vare på. 
Og sammen med det nye kjøkkenhånkle som jeg er blitt
så glad i, ble det nostalgisk og fint! 




Håper dere har en fin kveld alle sammen!
Her er jakten igang igjen! 
Noe jeg synes er like gøy hvert år.
Finner noen kjærligheten i år da tro?

Snart stuper butikkdama i seng.
Er rett og slett stuptrøtt!!!
Sove godt alle sammen.
Nattakos til dere alle fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Det ser lekkert ut. :)Fin såpe, såpekopp og håndkle. :)

    SvarSlett
  2. Koselig såpekopp!!
    Den såpa har jeg også til pynt på badet:) Den dufter bare så utrolig godt!!:)
    En god natt til deg også:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Så flott det var!! Her er det minimalt med pynt på badet, vi har verdens minste og styggeste bad...

    Ha en flott ettermiddag :)
    Nina.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.