fredag 23. august 2013

Sensommer

Ute på trappa!
I dag har jeg gjort litt nytt ute ved trappa.
Det er fortsatt nydelige sensommerdager her hos oss.
Men litt kaldt morgen og kveld.
Derfor merkes det at sommeren er på hell.
Og det var også sommerblomstene mine.
Ikke dr. Ingrid da!
Hun er så stor og flott og er full av nye knupper!
Jeg har fått opp en grønn hylle på uteplassen her.
Så denne høsten går det i grønt, sink og 
lyse lilla her ute.
Synes det ble koselig, også passet det så fint til den
nydelige vimpelen min! 
Den er jeg blitt så glad i!!!














Her er kofferten pakket, og vi er klare for Gave og interiørmessen på Lillestrøm i helgen!
Gleder meg masse til å ta ut mange fine interiørvarer og klær til dere!!!

Ha en fin helg alle sammen!
Så blogges vi igjen på søndag!

Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Koselig bilder!! Må få byttet ut til litt høst jeg og :) synes det er moro å kunne gjøre det koselig ute selv om sommeren er over!

    SvarSlett
  2. Å så koslig du har gjort det ved inngangspartiet ditt,nydelig luyng og nydelige detaljer!!!!! :)
    Kos deg på messen!
    Tove :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig koselig du har det ved inngangspartiet!!:)
    Den grønne hylla var bare helt herlig og passet så fint inn sammen med alle de fine tingene du har:)
    Lynga er på det fineste nå og den er så fin å bruke til pynt både ute og inne!!:)
    Ønsker deg en flott lørdagskveld!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.