søndag 11. august 2013

Se hva jeg har fått

Jeg er så heldig å ha bli kjent med ei herlig bloggjente som lager verdens fineste vimpler.
Og her om dagen fikk jeg en nydelig vimpel i posten!
Jeg har ønsket meg vimpel leeeenge.
Men jeg kan ikke sy, og ingen av mine leverandører har de.
Og ikke har jeg sett de i noen butikker i sommer heller.
Men så kom jeg til å tenke på Anette med Guttemamma bloggen! 
Hun har en egen liten vimpelfabrikk!!!
"DEN LILLE VIMPELFABRIKKEN"
Jeg har bestemt stoffet selv, er jo bare så glad i den skjønne grønnfargen,
og ROSA!!! Ja, det vet dere jo.
Nå henger vimpelen ute ved inngangen vår.
Blir glad hver gang jeg ser den!!!
Tusen takk for at du ville sy en så fin vimpel til meg Anette!











Vimpelen var pakket inn i nydelig papir


Her har det vært en av de store bursdagshelgene. Med bursdagsfeiring på fredag med ferske reker og hvitvin,
40+40 års fest i går og 8 års dag til tantes jente i dag :) En veldig koselig helg!!!
Nå blir det blogglesing og tv resten av kvelden.

Håper dere også har hatt en fin helg! Og er klare for en ny uke.
I morgen og tirsdag har jeg FRI!!!

Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Å den var nå fin!
    Jeg er veldig glad i vimpelrekker, har dessverre ingen selv, men ønsker meg en VELDIG!
    Kanskje jeg får bestille en derfra!!

    Ha en fin kveld. Klem :)

    SvarSlett
  2. Såå fin den var ☆☆☆ Elsker selv slike farger :-)Kjekt å følge både deg og butikken din, skulle bare ikke vært så langt ifra:/ Litt av en party helg du har hatt, kos :-)
    Vi knottes!

    God uke til deg ♡

    Klem & smil
    Bente

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.