torsdag 8. august 2013

Noe for deg?



Hei alle sammen!!!

Har du lyst til å drive egen interiørbutikk med møbler og klær?

Da har du muligheten nå!!!!

am design starter opp med homeparty og vi trenger selgere!!
Du velger selv din egen arbeidstid!
Kan dette være noe for deg?

Ta kontakt med meg her eller på tlf. 91 15 08 96.

Håper å høre fra deg!




Bildene er tatt fra butikken min am design
av herlige Vera med bloggen LivingVilla


Tusen hjertelig takk for alle herlige ord til meg i de
siste innleggene! Ikke rart jeg synes det er koselig 
å blogge!!!

Ha en deilig torsdagskveld.

Selv sitter jeg under teppet og ser på høydepunkter
fra Allsang på Grensen og storkoser meg!!!

Varm klem til hver og en fra

Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Så spennende konsept :D

    Ønsker deg en herlig helg!
    Klemmer fra Jatte♥

    PS: Bli gjerne med i trekning av personlig almanakk inne hos meg!
    Trekker ikveld (Fredag).

    SvarSlett
  2. Så herlig å høre at du likte den, takk for det!
    Spennende med utvidelse da..., masse lykke til!
    Klem♥

    SvarSlett
  3. Takk for det jenter!!!
    Ja, den må jeg bli med på Jatte :)

    Fin dag til dere!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.