søndag 25. august 2013

Hjemme igjen

Hei på dere alle sammen!
I helgen har jeg og min kjære vært på
Gave og interiør messen på Lillestrøm.
Jeg har bestilt inn mange fine varer til butikken
i høst. Klær, interiør, vesker, skjerf og masse lekkert
fra Greengate og PIP!!! 
Og jeg har fått flere spennende og nye leverandører,
med både klær, sko og vesker!!!

Det er bare å gleder seg til varene kommer!!!
Og det gjør de snart!

I tillegg til å bestille varer, knytte nye kontakter
og treffe hyggelige leverandører 
og andre butikkeiere der ute,
har vi kosa oss med god mat og vin, 
overnattet på hotell og slappa av.

Nå gleder jeg meg veldig til en spennende høst!
Det skjer mye i butikken min.
Nye varer skal pakkes ut og plasseres,
det skal om møbleres i butikken,
 vi er godt igang med homeparty, 
det blir kundekveld og julebutikkåpning!!!
Masse å glede seg til altså!!!

Hvis ikke du allerede liker am design på facebook,
må du gå inn å gjøre det her:

Da får du oppdateringer på hva som skjer, og når
nye varer er på plass!!!


Rå fine vesker til nettbrett!!

Kjempetøffe vesker av gjenbruk fra militærtelt og tepper!

Kjempefint skjerf

Fine skjerf til kun 99,-

Håper du også har hatt en fin helg!!
Været her hos oss er helt nydelig.
Sol fra skyfri himmel og mange og tyve varmegrader!
Nå stuper denne dama i seng.
I morgen venter hverdagen,
og en ny dag i butikken!

Gleder meg!
Klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Så masse lekkert Anne Marit!!!
    Gleder meg til å dra bort til butikken din igjen!!

    Ha en fin ny uke
    Klemmer fra meg :))

    SvarSlett
  2. Hei;)
    Å så mye lekkert;) Gave og intriørmessa må være en drøm;)
    Tror jeg må starte rydding av garderobeskap!
    Ønsker deg en super uke;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Her var det mye lekkert! Falt for de veskene, så kule! :) Likte også godt de ruteskjerfene. :)

    SvarSlett
  4. Her var det mye lekkert! Falt for de veskene, så kule! :) Likte også godt de ruteskjerfene. :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.