fredag 16. august 2013

Give Away

Hei alle kjære bloggvenner!!!

Nå er det på høy tid med en 
GIVE AWAY her på bloggen min!!!
Jeg har passert 40.000 som har vært inne
 her på bloggen min.
Og jeg har over 50 følgere.
 Jeg har skrevet over 400 innlegg.
Og kost meg med hver eneste kommentar!
Så nå er det tid for feiring!!!

Og gaven, den går til en av dere!
Jeg er så glad i denne bloggverdenen,
 som er fylt med så mange herlige jenter! 
Jeg har fått så mange nye venner.
 Og jeg synes vi så flinke til å heie på hverandre, 
gi hverandre glede i hverdagen,
og jeg blir så inspirert av alle deres herlige hjem 
og nydelige bilder!

Dette er hva du må gjøre for å bli med:

1. Skriv en kommentar her på bloggen

2. Like am design på facebook
3. Legge deg til som følger her på bloggen min

4. Gå inn i nettbutikken til am design og velg deg 
ut en vare du liker best der. Og link til den i 
kommentaren din.
5. Link på bloggen din til give awayen min.

6. Del link til facebook siden til am design med dine venner


Totalt 6 lodd.

 Skriv i kommentaren,
 hvor mange lodd du har tatt.
Og hva du har gjort.

Jeg trekker en heldig vinner 1. september!

Og dette er hva du vinner : 

Den helt nye boken til den herlige bloggeren
 Franciska Munch-Johansen




 Bli med!!! Og ha en fin fin fredag!!

Klem fra Anne-Marit

5 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerne være med Anne Marit!!
    Min favoritt i nettbutikken er så masse, men elsker jo å bake så dette hvite fatet!
    http://am-design.mamutweb.com/Shop/Product/Fat-p%C3%A5-fot-mynte-hvit/107304
    Jeg tar 4 lykke lodd.

    Gratulerer med 40.000 sidevisninger, 50 følgere og alle de hilsningene du fortjener! :)

    Ha en fin dag i ruskeværet!
    Klemmer :)

    SvarSlett
  3. Hei søde snupp!
    Så kjekt....flott gave!
    Jeg tar 2 lykkelodd.
    Ønsker deg en herlig helg , må du kooooose deg!

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Vil gjerne prøve lykken, tar ett lodd. :) Fint med røsslyngen i innlegget under.

    SvarSlett
  5. PRØVER LYKKEN
    1LODD HER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.