mandag 5. august 2013

Gamle funn

Så har jeg vært en tur i gamlehuset 
til bestemoren min igjen.
Og denne gangen fant jeg også 
flere vakre skatter!!!
Lurer på hva hun hadde sagt,
 hvis hun viste at jeg ble så glad for disse
 gamle tingene hennes.







Nydelig lite fat fra 
Villeroy& Boch

Og nydelige Dronningen er med i dag også!!!
det er også den fine stolen jeg har blitt så glad i!!

Håper dere har hatt en fin dag!
Det har jeg! Full fart i butikken,
og shopping med Marie etterpå.
Så da er hun klar til skolestart!

Ha en fin kveld alle sammen!

Klem fra Anne-Marit
som blir så glad for sporene dere legger igjen her til meg :)

6 kommentarer:

  1. Så vakre bilder av sommerlige ting. Den skåla var nydelig. Fint å ta bilder med pelargoniaen ved siden av. Beundret også ditt forrige innlegg med vakre saker fra Danmark. Nydelig teppe med striper og prikker. Falt for kassen også. Vakker farge, og fint med pellisene i den.

    SvarSlett
  2. Koselig å ha muligheten til å hente slike ting:)Helt skjjøøønt min venn :)
    Klem i regnværet herfra:)

    SvarSlett
  3. Så deilig å kunne hente gamle skatter som har vært din bestemors:)
    Setter litt ekstra pris på tingene da!!
    Nydelige bilder av det vakre fatet!!:)
    Fin kveld til deg:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  4. Å så herlig!
    Ja, klart vi blir glad for gamle skatter....
    Nydelig dronning også min venn.

    Her pøser det ned helt VANNVITTIG.......ho,ho,den var vel god!!!
    Bare å kose seg inne og jeg MÅ kjøpe blomster i dag.......

    Kos deg.
    Love fra moi:))

    SvarSlett
  5. Så nydelige bilder,hun hadde nok blitt kjempeglad.:)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  6. Nydelig;) Hun hadde nok likt at tingene kommer til heder og verdighet;)
    Og Dronningen din, Vakker;)
    Flotte bilder;)
    Ser at det blir en del av den hos meg også;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.