torsdag 22. august 2013

Frokostplassen min

Velkommen ut til frokost hos meg!
Hverdagen er her!
 Ungene har begynt på skolen igjen etter ferien.
Marie i 10.kl. og Andreas i 8. kl.
Andreas synes det er helt topp å begynne på ungdomskolen.
For der er det lov å ha mobiltelefon, tyggis og være
inne i friminuttene!!! ;)

Når skolen begynner, begynner også God morgen Norge igjen.
Jeg pleier å spise frokost og se programmet.
Ungene begynner på skolen kl. 08.00, 
og jeg åpner butikken kl. 10.00 hver dag!
Her hos oss er det så nydelig vær om dagen, så
frokosten spiser jeg ute på trappa.
Her koser jeg meg i sola, med frokost, en kopp te og interiørmagasiner.













Egentlig er jeg litt klar for høst jeg nå. 
Men det er jo fortsatt godt å
kjenne at sola varmer, og slippe en lang høst!
Den gjør vi dessuten litt kortere i år, 
for vi skal en uke til syden i høstferien!!!
Det blir deilig det!!!

Ha en fin kveld og en god natt alle sammen! 
Og husk å bli med på min give away.
To innlegg lenger ned. 

Klem fra Anne-Marit

6 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig!! Der kan man fint nyte et øyeblikk uansett årstid♡
    Ønsker meg en slik plass jeg og etterhvert :)

    SvarSlett
  2. Viktig å skape seg en plass for kos som dette :)Må du ha en strålende dag i dag :) Klem Vibeke

    SvarSlett
  3. Så koselig Anne Marit!! :)
    Er en flott årstid vi er inne i, å dette kaller jeg idyll. Vakkert :)

    Kan tenke meg det var stas i komme på ungdomsskolen. Tenkt det er fire år siden jeg begynte der, (wow!) husker det var stas ja, hehe :)

    Nyt dagen du fine!
    Klemmer♡

    SvarSlett
  4. KOS
    FORTSETT Å NYT DAGEN
    HERLIGE BILDER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Å for en bedårende skjønn plass!
    Mye fint å hvile øynene på!

    Gledelig helg søde❤❤❤

    Klem på klem

    SvarSlett
  6. Ohlala, i den kroken kunne jeg spist frokost hele dagen :) Vakkert!!

    Ha en superduper helg :)
    Nina.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.