mandag 12. august 2013

En liten forsmak

på høsten som vi har i vente!














I dag har jeg hatt fri!
Jeg og Marie har vært i Larvik.
Kosa oss med deilig lunsj og shopping.

Har kosa meg ute i sola i ettermiddag.
Litt tidlig høst i sink bøtte og potter 
har det også blitt.
Gleder meg litt til høsten jeg nå.
Det er det mange år siden jeg har sagt!
Da skal jeg trekke inn igjen.
Det skal males både oppe og nede.
Også gleder jeg meg til alle de fine
tv programmene som begynner.
Tv slave som jeg jo er ;)

Også er det ikke lenge til Gave og Interiørmessa.
Gleder meg masse!!!
Da skal det bestilles inn høstvarer, julevarer 
og vår og sommertøy!!!
til butikken min!!!
Det blir både kundekveld i oktober og
julebutikk åpning i november!!
Så her er det bare å glede seg!!!

Ha en fin kveld alle sammen!

Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Kjære deg!
    Tusen takk for NYDELIG innlegg under..,ble helt rørt!! Kjempeglad for at du likte den!!
    Flotte bilder av lynger her, elsker høsten jeg, gleder meg...!
    Klemmer♥

    SvarSlett
  2. Kjære deg!
    Tusen takk for NYDELIG innlegg under..,ble helt rørt!! Kjempeglad for at du likte den!!
    Flotte bilder av lynger her, elsker høsten jeg, gleder meg...!
    Klemmer♥

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! Må si jeg gleder meg til høsten, nå som så bildene dine og med litt opppussing som følger med!

    Ha en flott dag!!
    Klem Tina ♥

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.