søndag 4. august 2013

Danske funn

Hei Hei på dere alle sammen!

Så er det blitt søndag kveld. 
Den første søndagen i august.
Det er sensommer blitt.
Gresshoppene spiller, det blir rått og dugg om kvelden.
Litt kjøligere morgen og kveld!
Høsten ligger på lur der fremme.

Men i dag har vi igjen nytt en deilig sommerdag!
Først kosa jeg meg litt her hjemme.
Leste interiørmagasiner og tok bilder
av de nye interiør tingene jeg kjøpte i Danmark.
Og av noen skatter jeg fant i 
gamlehuset til bestemor i sommer.
( De bildene får dere se i mitt neste innlegg)
Så dro Stian og jeg på båttur.
Vi spiste,bada og bare kosa oss!!
I kveld har vi grilla sammen med ungene.

Nå har jeg satt meg her ved pc`n.
Altså en perfekt fridag!!!  

Fra i morgen venter en ny lang jobbuke i butikken igjen.














Den fine slitte blågrønne trekurven med Dr. Ingrid 
og vattert teppe er kjøpt i Danmark.
Finner alltid mye fint der til en billig penge!
Flere bilder av flere fine funn kommer
senere!


Håper dere også har hatt en fin dag!
Takk for koselige ord fra dere til meg!
Blir så glad!!!


Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Høres ut som en helt fantastisk fridag. Og så fine bilder.
    Nyt søndagskvelden.
    klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Høres ut som du har hatt en perfekt dag ;-) Høres utrolig koselig ut!

    Vakre, vakre bilder du har tatt!

    Ha en super ny uke ;-)

    SvarSlett
  3. Så fine ting du har funnet i Danmark!! Elsker den blågrønne fargen du har på kurven!! Nydelig med Dronning Ingrid oppi:)
    Høres ut som en herlig dag!! Godt å lade opp batteriene før du skal ta fatt på ei ny jobb uke!!:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.