onsdag 28. august 2013

Bli med på min Give away

Hei alle kjære bloggvenner!!!

Nå er det på høy tid med en 
GIVE AWAY her på bloggen min!!!
Jeg har passert 40.000 som har vært inne
 her på bloggen min.
Og jeg har over 50 følgere.
 Jeg har skrevet over 400 innlegg.
Og kost meg med hver eneste kommentar!
Så nå er det tid for feiring!!!

Og gaven, den går til en av dere!
Jeg er så glad i denne bloggverdenen,
 som er fylt med så mange herlige jenter! 
Jeg har fått så mange nye venner.
 Og jeg synes vi så flinke til å heie på hverandre, 
gi hverandre glede i hverdagen,
og jeg blir så inspirert av alle deres herlige hjem 
og nydelige bilder!

Dette er hva du må gjøre for å bli med:

1. Skriv en kommentar her på bloggen

2. Like am design på facebook
3. Legge deg til som følger her på bloggen min

4. Gå inn i nettbutikken til am design og velg deg 
ut en vare du liker best der. Og link til den i 
kommentaren din.
5. Link på bloggen din til give awayen min.

6. Del link til facebook siden til am design med dine venner


Totalt 6 lodd.

 Skriv i kommentaren,
 hvor mange lodd du har tatt.
Og hva du har gjort.

Jeg trekker en heldig vinner 1. september!

Og dette er hva du vinner : 

Den helt nye boken til den herlige bloggeren
 Franciska Munch-Johansen




 Bli med!!! 

Klem fra Anne-Marit

13 kommentarer:

  1. Neimen.....dette var da koselig å våkne til!!!
    Så gøy og jeg vil gjerne være med!
    Så glad å bli kjendt med deg her på bloggen!
    Du er en solstråle og det er alltid så herlig å titte innom deg atte!

    Ha en topp dag vennen.
    2 lykkelodd på meg.
    Er ikke på FB :))

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med mange, fine besøk på bloggen. :) Et lodd til meg. :)

    SvarSlett
  3. Hei;)
    Det er alltid en fryd å titte innom bloggen din;)
    Boka er jo bare så fin og den står høyt opp på bokønskelisten min etter ferien.
    4 lodd på meg;)Kommentar, følger, liker på facebook og linker til http://am-design.mamutweb.com/Shop/Product/Bolle-hvitm-riller-W30/101228.

    Ønsker deg fortsatt fin uke;)
    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. Ja du er en solstråle du Anne - Marit,som mange heier på :)))Et lodd til meg min venn :)Klem og god helg!

    SvarSlett
  5. Da ble det to faktisk,la meg til som følger også jeg(trodde jo jeg var det vettu...:)

    SvarSlett
  6. Heisann :)
    Klart jeg vil være med på Give-away ´en din.- kjempeflott premie som jeg faktisk hadde/har tenkt å investere i...men av en eller annen grunn er det jo "alle" deilige interiørbøker som blir utgitt i September så da kan jeg ikke kjøpe alle på en gang.Kanskje kan man bli heldig og vinne denne???*Håpe*
    Jeg følger deg allerede på FB,la meg til som følger,kommentar,legger ut link på egen blogg,og her er en av tingene jeg ønsker meg fra nettbutikken din : http://am-design.mamutweb.com/Shop/Product/Grytem-lokk-26-liter/108218 - har drømt om rosa kasseroller lenge,og jammen har mine begynt å bli slitt så nå trenger jeg faktisk nye kasseroller også!De var så skjønne ;)
    Fem lodd på meg skulle det bli - lykke til til alle og til deg med trekningen!!!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  7. Hei på deg!!
    Jeg vil også gjerne være med på denne flotte Give- awayen!!
    Jeg har kommentert, jeg er følger av både bloggen din og FB til am design. Jeg har også delt link på FB. Jeg likte veldig godt den store hvite bollen her:http://am-design.mamutweb.com/Shop/Product/Bolle-hvit-stor/100852
    Da tror jeg at det skal bli 5 lodd på meg:)
    Den boka har jeg ønsket meg:)
    En fin kveld til deg:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  8. Heisann:)
    Så flott blogg!! Tror ikke jeg har vært her før...
    Herlig GIVE AWAY, og jeg vil gjerne være med. Liker på Facebook, og har lagt meg til som følger her på bloggen. Min favoritt i butikken må bli denne lekre gryten i ROSA fra IB Laursen http://am-design.mamutweb.com/Shop/Product/Grytem-lokk-26-liter/108218 LOVE it!!
    Deler også GIVE AWAY`en på bloggen min:) Telle telle telle, tror det blir 5. lykkelodd *smil*

    Goooo`helg:)

    Annelise

    SvarSlett
  9. Hei på deg vakre :-):-):-)
    Takk for kos kommentar og for at du blir med på min trekning også :-):-)
    Du verden for en fin bok du vil gi bort :-):-)
    Klart jeg blir med: 3 lodd til meg
    Kommentar, følger og liket am på fb :-):-)
    Krysser fingrene;-)

    Klemmer i fleng♡

    SvarSlett
  10. Hei,hei.Fine deg og flotte butikken din.Skulle bare ønske den lå nærmere eller at jeg hadde lappen så hadde du nok sett meg oftere.1 lodd på meg.

    Ellen Klausen.

    SvarSlett
  11. Hei på deg :) Eg tar gjerne tre lodd, takk. Følger, kommentar og favoritt i fra butikken er denne fine skåla:

    http://am-design.mamutweb.com/Shop/Product/Bolle-hvit-stor/100852

    Klem Eli

    SvarSlett
  12. Jeg ble din følger nr.60!! :)
    Blir gjerne med på give away'en din. Alltid gøy med konkurranser :)
    Henger meg på med 3 lodd.
    Kommentar + følger og favoritten fra nettbutikken blir vanskelig å velge, for du har jo så mye fint, men tror det må bli noe i mynte-serien :)

    Tusen takk for hilsen hos meg forresten ♥

    Fortsatt god helg til deg!

    SvarSlett
  13. Hei Anne Marit,

    Jeg har plukket med meg fem lodd, mangler det siste da jeg ikke har egen blogg :)
    Jeg synes denne lampen er så fin; http://am-design.mamutweb.com/Shop/Product/Lampe-gr%C3%A5-glass-H-46cm/211396. Planlegger å kjøpe to av den neste gang jeg kommer nedover.
    Stå på nydelige du! Du er knallflink.

    Klem fra Lotta

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.