fredag 26. juli 2013

Nyhet!

Ettersom jeg er mest på jobb i disse tider,
blir det flest blogg innlegg 
fra mitt andre hjem nå om dagen :)
Vi selger masse klær, og har 2 merker: 
Spicy Vanilla og Massimo,
begge norsk design.


Til høsten kommer det et merke til i butikken.
SOULMATE!!!
De har masse fint til gode priser!
Denne herlige jakken er allerede bestilt! 
Bare å glede seg!!!


I går fikk jeg besøk i butikken av herlige Vera med bloggen Livingvilla.
Hun har laget et kjempefint innlegg
på bloggen sin
med mange flotte bilder fra butikken min :)






Innlegget finner du her: 
http://livingvilla.no/


Etter jobb i går var jeg og noen venninner 
i Kragerø på nattåpent.
Vi kosa oss med deilig mat,
og shopping til langt på natt!
Herlig!!!


Ha en fin fredag alle sammen, 
og kos dere med den flotte norske sommeren!!

Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Tusen takk Anne-Marit! Du har det jo så trivelig og fint i butikken!!
    God helg og sommerklem fra Vera! : ))

    SvarSlett
  2. Det ser helt NYDELIG ut i butikken, skal klikke meg inn på på blogginnlegget og se mer!Klem så lenge♥

    SvarSlett
  3. Det ER helt nydelig i butikken din!!
    En av de fineste og mest utførte interiør butikkene jeg har vært i hvertfall!

    Nyt dagen, selv om den er grå idag.
    Klemmer fra meg:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.