mandag 8. juli 2013

Herlig ferieuke

I deilige Danmark!!

Ja, nå er jeg her igjen, 
etter en superfin ferie uke i Danmark!
Vi har spist VELDIG MASSE nydelig mat,
 kosa oss sammen med familien,
 ( vi har vært 30 stykker sammen med 
stort og smått fra 1- 79 år) Jeg har shoppa MASSE
og kosa meg, ladet batteriene, 
og gjort helt andre ting enn jeg pleier i hverdagen!
Har ikke sett på tv, vært på fb eller
 lest blogger på en hel uke!!!!
Men jeg har kosa meg med interiørmagasiner 
og fått masse inspirasjon!!!
Og alle de danske kuppene mine fra Danmark
 skal jeg selvfølgelige vise dere her etterhvert
 som jeg får knipset noen fine bilder av de ;)













Nå blir det jobb denne uka, 
og så er det en ny uke med sommerferie!!! 

Vi har jo virkelig fått sommeren 
på besøk her hos oss nå.
Det er nydelig, varmt og sol fra helt skyfri himmel!!!

ENDELIG ER SOMMEREN HER!!!!
Og jeg håper den varer LENGE!!!

Vi blogges igjen i morgen!
Tusen takk for alle koselige ord fra dere
fine bloggvenner!

Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Så herlige bilder fra Danmark. Herlig med havet, stranda og gresset. Du har tatt fine bilder. Likte det med benken ved havet også. Så idyllisk og vakkert. Kan tenke meg at du fant mange godbiter i Danmark. Nyt godværet, her nord hos meg er det dessverre kaldt nå.

    SvarSlett
  2. Hei hei :)
    Så koselig å ha deg tilbake!!
    Så koselige bilder, deilig i Danmark altså!
    Ja nå er vi heldig med været også i Bamble, endelig si, he he ;)
    Må du få en fin jobb uke og noen deilig dager i sola!
    Klemmer til deg!
    Nyt dagen..

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.