søndag 28. juli 2013

Gråværs søndag

Hei på dere alle sammen!
I dag har det vært en skikkelig gråværsdag her hos oss!
Søndag + fri + dårlig vær = rengjøring og rydding!!!
Så i dag har dagen gått med til en skikkelig oppryddning 
og rengjøring her i huset. Var lett å se at mor i huset har 
vært mest på jobb den siste uken.;)
Men nå er det orden her igjen, og da trives vi best hos oss.
Nå blir det litt blogglesning, før jeg legger meg.
Sove godt dere også.Og tusen takk for så mange koselige
ord dere legger igjen her hos meg!
Blir så glad!!!

(Bildet lånt fra google)




Varm klem til hver og en 
fra Anne-Marit 

2 kommentarer:

  1. Ja jammen kan det forfalle fort...trives egentlig best jeg også når man har svingt over med kluten:)))God ny uke til deg Anne-Marit:)Klemmer Vibeke

    SvarSlett
  2. Helt ærlig syntes jeg det var litt deilig med en gråværsdag!!
    Men idag er sola tilbake, så det er også deilig!!
    Vi har også fått gjort ting i heimen :)

    Fin ny uke til deg Anne Marit!
    Klemmer fra meg :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.