torsdag 25. juli 2013

Bare å glede seg!!!

I høst kommer det en ny interiørbok
fra Jeanned Arc`Living!!!
Franske Finesser!
Bøkene derfra er alltid like fine,
 med fantastiske bilder
 og masse inspirasjon!
Så her er det bare å glede seg!!!
Boken er best. inn til butikken min am design.
Og jeg lover å si ifra til dere når den er på plass!!!










Her hos oss er det nydelig sommervær,
 også så godt å varm!!!
I går tok jeg mitt første bad i år. 
22`grader var det i sjøen der jeg bada.
Så det var veldig deilig. Blir nok flere bad på denne jenta snart.

Men i kveld etter jobb skal jeg kose meg i Kragerø.
Det gleder jeg meg til!

Ha en fin sommerkveld alle sammen!

Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Det står så masse fint i disse bladene :)
    Må nok ha meg et nytt et når det kommer ja!!

    Ha en flotters kveld. Klemmer!! :)

    SvarSlett
  2. Herlige, inspirerende bilder fra boka! Den ser bare superfin ut ;-) Kan godt tenke meg å drømme meg bort i bildene der, ja ;-)

    Her er det også et fantastisk vær! Monterte utedusj tidligere i uka - noe samboeren min egentlig synes var helt bortkastet og unødvendig...hi..hi.. -, men...på disse herlige sommerdagene har den blitt brukt opptil flere ganger. Sååå....nå har han heldigvis skiftet mening om den saken ;-)

    Ha en fortryllende sommerkveld!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.