tirsdag 30. juli 2013

2 dager

FRI!!! og jeg har kosa meg veldig!!!
I går var jeg og Andreas i Stavern 
og på Lydhusstranda.
Jeg var 10 år i campingvogn der 
i mine barndomsår!
En flott campingplass med en nydelig strand.
Og helt herlig badetemperatur i går!!!
















I dag har Andreas og jeg vært i Risør.
En flott sommerby, med "den hvite flekken"
med sin flotte utsikt utover byen og skjærgården.
Akvarium, koselige butikker, bakeri med mange 
fristelser, båthavn og nydelige trange gater, 
med herlige hvite trehus og sommerblomster!

Vi avsluttet turen med et bad på 
Moen camping like utenfor Risør.
For i dag har vi også hatt nydelig vær på tur!!!








I morgen og resten av uke blir jeg i butikken.
Og det gleder jeg meg til.
Veldig mange sommerturister som finner veien inn
til oss om dagen, og det er veldig  koselig!!!

Tusen takk for koselige ord til meg fra dere!!

Sov godt alle sammen!

Klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder Anne Marit!!
    Deilig med et par dager fri, men er jo litt deilig å komme til hektene igjen også :)

    Stor klem!!

    SvarSlett
  2. Å det er bare deilig å se slike sommerbilder! Tenk for en sommer vi har hatt!!Nyt dagene på jobb kjære venn:))

    SvarSlett
  3. Å for noen aldeles nydelige bilder søde knupp!

    Så koselig med noen fridager sammen❤
    Å tenker du koser deg i butikken og snart er det vel mye høstgøy i butikken og:))))

    Ha en topp helg vennen,og takk for ALLID så herlige godtatt klemmer❤❤❤
    Vi blogges.
    Nattklem da❤

    SvarSlett
  4. Herlige sommerbilder. Deilig med fridager der man kan nyte sommeren i fulle drag. Risør er så koselig.
    Takk for koselig hilsen hos meg :)
    Fortsatt flott helg.
    Kos,Anette

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.