søndag 16. juni 2013

Sommerutstilling

Hos skjønneste Vibeke!!!

Endelig var dagen her, som jeg har gledet meg SÅ til!!!
Sommerutstilling hos Vibeke!!!

Selv om det regnet når vi kom,
 ble vi møtt av en skikkelig solstråle i døra!!!
Det var bare helt topp, så mange skjønne herlige folk, 
og skjønne Vibeke da!!!
Flotte omgivelser, kjempefine bilder, deilig hjemmelaga saft og syltetøy og fine lopper!!!

Jeg kjøpte med meg et nydelig sommerfuglbilde, 
saft, syltetøy og en fin grønn kasse.

Jeg rett og slett storkosa meg!!! Og jeg kunne blitt der i en evighet!!!





Tusen takk Vibeke for at jeg har blitt kjent med deg!!

Gleder meg til vi treffes igjen!

Stor klem fra Anne-Marit 

2 kommentarer:

  1. Det hørtes så flott ut!!
    Skulle ønske det var i nærheten av meg:)
    Det er ei utrolig flink og kreativ dame!
    Ha en fin start på ei ny uke:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  2. Ååååå til å bli varm i hjertet av herlige deg Anne -Marit:)))Tenker jeg er heldig som har blitt kjent med deg også jeg.Snart skal vi få til en kveld her vi kan sitte i evigheter:))))Klem og TAKK for alle nydelige tilbakemeldinger du gir,DU er bare GOD!
    Ønsker deg en fin start på en strålende uke:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.