mandag 17. juni 2013

Sommerfrokost

ute på trappa i dag.
Med hjemmelaga jordbær og rabarbra syltetøy,
som jeg kjøpte hos Vibeke i går!!
Helt nydelig var det, og sola varmer en tidlig morgen!!
En herlig start på dagen!









Har vært på avslutning i klassen til Andreas i kveld. 
En herlig gjeng, grilling og bading i nydelig sommervær!!!
I morgen er det siste skoledag
før sommerferien!!
Og det skal bli så godt, for oss alle!!

Sove godt alle sammen,
og hjertelig velkommen til følger nr. 50
her på bloggen min!
Tror jammen det snart er på tide med en liten
GI BORT her til alle dere skjønne 
bloggvenner jeg har!!

Klem fra Anne-Marit

6 kommentarer:

  1. Ååå det så deilig ut!!
    Tenkte å lage jordbær og rabarbrasyltetøy jeg også:)
    Har aldri smakt det men det høres så deilig ut:)
    Så nydelige bilder du har tatt!!:)
    Gratulerer med 50 følgere!!
    Ja tenk nå er det skoleferie:) Tenker det er mange barn som gleder seg til en velfortjent ferie:)
    Sov godt:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  2. Høres herlig ut:))))Syltetøyet er bare heeelt skjønt det,og nå skal svigermor lage mer. Grattis med følgertall 50, gøy vettu:)håper på sol i dag også:)Klem

    SvarSlett
  3. Å så sommerlige bilder søde!
    Her er siste skole dag på fredag....Casper skal begynne på ungdomsskolen.....wæææ....men det går fint,han gleder seg og er en herlig snill gutt.
    Victor skal i 3 klasse.....min lille baby hvor ble du av?? Hi,hi.....

    Ha en flott dag vennen. Her skinner solen i dag og jeg skal få være med en venninne på hagesenteret:))))))

    Smil og klem:))

    SvarSlett
  4. Tusen takk for sist!!! Fint å hilse på deg igjen hos Vibeke og takk for koselig hilsen hos meg.
    Du tar så flotte sommerbilder. Dette så bare delikat ut. Spennende med giveaway og gratulerer med 50 følgere. Ha en fortsatt fin uke :)

    Klem,Anette

    SvarSlett
  5. Å SÅ NYDELIGE BILDER
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Tusen takk alle dere skjønne bloggvenner :)
    Fin dag til dere alle!!!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.