søndag 9. juni 2013

Sommer

Ettersom været kan være veldig skiftende her hos oss 
om sommeren, må jeg si at jeg koser meg skikkelig, 
når det er søndag, fri og fint norsk sommervær!!!
Har kosa meg ute, sola meg, lest interiørmagasiner, 
blitt inspirert, hentet ut kameraet mitt, 
hørt på fuglesangen, grilla og avslutta en fin dag med en bra film!

Hvis jeg viste at hver fridag i sommer ville bli så fin, ville jeg nok
ikke satt så stor pris på dager som dette.

Håper søndagen din også har vært fin!!
I morgen er hverdagen her igjen!





Litt fornyelse ute ved trappa i dag!
Se hva som blomstrer i hagen vår nå!!!

Takk for alltid skjønne spor etter dere her inne hos meg!
Blir så glad! Er litt i bryllupsrus enda jeg!!!! ;)

Klem fra meg til deg :)

1 kommentar:

  1. Dån og klask i bakken for noen vakre ROSA lupiner!!!!
    Ååååååå så FIIINT!

    Flott uke vennen!

    Smil og klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.