torsdag 20. juni 2013

Snart, ja veldig snart

Er det ferie!!! Og vi drar til Danmark!!! Gleder meg masse!!!





Vi skal bo nær Løkken, 
der er det kort vei til alle de koselige små byene,
 og til den herlige stranda!
Vi er nesten 30 stk. med stort og smått
som skal bo sammen i et kjempestort feriehus,
med badebasseng, boblebad og alt annet du
kan tenke deg!
Vi var på samme ferie i fjor. Og som jeg 
gleder meg til å være sammen med hele
den ene siden av familien til Stian igjen!
Vi er en superfin gjeng som er mye sammen,
både på ferier, grillkvelder, bursdager og
så fort vi har mulighet!

Skal du på ferie i år? 
Kanskje du også skal til Danmark du også!
Tusen takk for at du titter innom hos meg,
og takk for koselige ord og tanker!!

Sove godt alle sammen!

Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Å noe såååå koselig!!!!
    Bare å glede seg ja :))))

    Ingen ferie planer her i år.....pga meg og foten.....så litt trist,MEN noe finner vi nok på.

    God helg søde.
    Klem klem klem

    SvarSlett
  2. Hei Anne-Marit!!
    Så utrolig gøy å høre hva du har drevet på med!!:)
    Jeg bruker så altfor mye tid på det jeg lager og sitter igjen med ingenting! Så etter sommerferien legger jeg nok ned den lille bedriften min. Vil heller ta det litt på hobbybasis:)
    Vi drev en liten restaurant i et gammelt hus som vi restaurerte. Mye slit for lite:)
    Men gode minner fra alle gjestene har vi:)
    Så fantastisk fine bilder fra Danmark du viser!!:)
    Har aldri vært i Løkken men det er visst veldig idyllisk der!!
    Tenker dere har det fint der om sommeren!!:)
    Da vil jeg ønske deg ei fin midtsommerhelg:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  3. Hei. Jeg har kost meg med bloggen din i kveld. Så masse flotte bilder av bydelige blomster.
    Utrolig koselig.

    God tur til Danmark. Der skal vi og om en uke. Alltid herlig å være der.
    Gleder meg.

    Klem Margareth

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.