lørdag 15. juni 2013

Roser

Fikk nydelige roser av den snille mannen min i går. 
Han vet hva jeg liker!
I dag har jeg hatt en hel fridag hjemme!
Gjort skikkelig rent, vaska vinduene og skifta på sengene! 
Vi har grilla og kosa oss litt ute, før regnet kom!
Nå blåser det regne høststormen her ute,
 og det striregner!! 
Typisk når jeg endelig har fått vasket vinduene!!
Bare 1 dag igjen til sommerutstillingen hos Vibeke. 
Kan begynne å telle timer nå!!!
Ha en god natt alle sammen!











Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av de vakreste roser:)
    Så snill mannen din er som kommer med blomster!
    Jeg må som regel kjøpe de selv!!
    Kos deg i morgen!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  2. Å de var fiiiiine!!!
    Kos deg heldige du som skal til Vibeke!!!


    Suss og klem❤

    SvarSlett
  3. Virkelig noen vakre roser du har fått. Fine bilder du viser av dem også. Jeg kjøpte noen roser som lignet, på Rema 1000. Nostalgiske. :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.