fredag 7. juni 2013

Min hobby

Er å blogge og ta bilder!!! Du ble vel kanskje ikke så overrasket ;)
Gjennom bloggen har jeg fått mange herlige venner, og vi følger
hverandre i hverdagen. Vi er en fin gjeng som ønsker hverandre bare det beste!

Jeg har alltid vært glad i og fotografere. Og jeg liker best og ta bilder av natur og blomster.
Jeg trives mye bedre bak kamerat enn foran. 

Ikke syr, hekler, broderer og strikker jeg. Dvs. Jeg har faktisk strikket noen masker i år, 
fikk garn og strikkepinner av ei venninne i bursdagspressang. Jeg leser mest interiørmagasiner, og lite bøker. Men jeg gjør mye husarbeid, og koser meg når jeg tørker støv og ordner her hjemme.
I dag byr jeg på bilder av den vakre dronningen! 
Hun blomstrer så fint, og jeg synes jammen at knoppene er veldig fine også jeg da!

Ønsker dere alle en superfin helg! Her skinner sola, Stian er på tur, jeg har jobbehelg og i morgen er det kongelig bryllup!!! 












Ha en fin kveld og en god helg!!
Klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Så fint dette var. Flotte pelliser, og så flott med den grønne sifonen og de grønne redskapene ved siden av.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.