fredag 14. juni 2013

Jeg tror

Jeg tror på sommeren!!!
I år har jeg en god følelse!
 Jeg tror nemlig at vi får en fin
norsk sommer, med gode temperaturer og sol!!!

Tenk at hele sommeren fortsatt ligger foran oss!
Helt herlig!!!

I dag har Stian og jeg 16 års bryllupsdag!!!
Tida har flydd fort siden den store dagen vår!
Og det har blitt noen grå hår og
 noen ekstra kilo siden den gang!!!

Det viktigste er at vi har det veldig bra,
 og er veldig glad i hverandre.
Også har vi jo fått verdens fineste unger da :)

Ha en fin fredag alle sammen!

I morgen har jeg FRI!!! 

Og på søndag skal jeg til verdens skjønneste
 Vibeke
på sommerutstilling!!! 
Jeg gleder meg SÅ!!!!
Og har hatt nedtelling lenge!!!




Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Herrrligheten altså du er bare så skjønn Anne- Marit:))))Her jobbes det flittig kan du tro,og skal vi tro værmeldingen blir det SOL med litt skyer ...men det kan vi tåle:)Masse masse velkommen,skal bli så koselig å møte deg:)klem og fin fredagskveld!

    SvarSlett
  2. Hei Anne-Marit!!
    Så nydelig blogg du har!!:)
    Jeg har lagt deg i bloggrullen min:)
    Gratulerer så mye med bryllupsdagen!! Ja tenk tida går så altfor fort:)
    Vi har 25 års dag i sommer:)
    Du hadde så fantastisk nydelig overbygd veranda!! Akkurat slik jeg har drømt om. Herlig
    blå farge rundt vinduene!!:)
    Ta gjerne en tur innom bloggen min:) Der har jeg en sommerlig giweaway som du kan være med på!!:)
    Ønsker deg ei fin helg!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.