lørdag 1. juni 2013

Herlig sommerdag!

Det er 1. juni, den første sommermåneden
og det er skyfri himmel!!!
Jeg har hatt fri, og Andreas og jeg har vært
 på stranda for første gang i år. 
Vi har storkosa oss, og Andreas har bada masse
 og fisket krabber.
I morgen kommer Stian hjem, 
og vi skal i bursdagselskap. 
Gleder meg til masse deilig kake!!!
Håper dere har hatt en fin dag alle sammen! 
Og tusen takk for skjønne ord fra dere! 
Blir jo så glad!!
Nyt sommerkvelden!














En nydelig skjærgård vi har! 

Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Hei fine du ♥
    Så utrolig flotte sommer bilder du har tatt :)
    Er det ikke herlig med slike dager?Har nesten ikke gått opp for meg at sommeren er her:)) hi hi

    Fin helg videre til deg :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Hei hei❤

    Koselige bilder Anne Marit! Så deilig vær det var i går og idag :)
    Ha en like fin dag. Klemmer :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.