søndag 2. juni 2013

De nydelige

Fiolene er her!
 Det er nok den fineste vårblomsten
 av dem alle synes jeg! 
Og i går plukket jeg med meg en bukett
 på vei hjem fra stranda.
Andreas og jeg har hatt en kjempefin helg, 
og i ettermiddag har vi vært i fam.selskap. 
Kjempekoselig med grilling av pølser
 og masse god kake!
Nå har Stian kommet hjem, 
og Marie sitter på flyet på vei hjem fra London.
Snart er familien komplett igjen!
En ny uke venter, og om bare 2 uker og 2 dager
 går ungene ut i sommerferie!!!
Fin uke til dere alle!





Søte drømmer ønsker jeg dere alle. 
Jeg selv drømmer om at hele sommeren skal bli like fin,
 som denne helgen her har vært.
 Med nydelig vær, turer på stranda, is spising 
og late dager i sola!!

Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Å så søte fioler og tenker meg at du koser deg nå med alle dine hjemme igjen!
    Ha en nydelig uke min skjønne bloggvenn.

    klem på klem

    SvarSlett
  2. Fioler er nydelige!!

    Nydelige bilder under her også, vakkert her i området nå :D

    Klem Jatte♥

    Psst, husk gavedrysset mitt som trekkes 6.Juni!

    SvarSlett
  3. This is a good tip particularly to those fresh to the blogosphere.

    Short but very precise information… Many thanks for sharing this one.
    A must read post!

    Feel free to surf to my page ... grupa kreatywna

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.