fredag 24. mai 2013

Overraskelse

Og litt stolt i dag!

Etter kjempebra dag i butikken, med mange hyggelige kunder på vei til hyttene sine, for å gjøre det klart til sommeren, har jeg storkosa meg her hjemme. Sitte ute i sola, lest interiørmagasiner, grilla med familien og kosa meg!
Tantes lille snupp er på overnatting, og snille mannen min, har begynt på det som skal bli utestue!

Mens jeg sitter og koser meg med det siste nr. av Bolig pluss, oppdager jeg til min store overraskelse på s. 64, at am design står under Norske nettfavoritter!!! Jeg ble både stolt og glad!!! Så gøy!!!
Har du lyst til å gå inn å se i nettbutikken er dette adr. www.amdesign.no
Bor du i nærheten må du ta deg en tur bort til oss!! Vi har så mye fint i butikken nå.
De nydeligste sommerkjoler fra Norske Spicy Vanilla, masse fint til uteplassen, blomster, varer fra Greengate, PIP, Ib Laursen og mange flere!

Ha en kjempefin fredagskveld! Det har jeg, og om en liten time skal jeg se konserten til Kurt Nilsen fra Bergen! Gleder meg! I morgen venter en ny dag i butikken min! Smiler nok litt ekstra i morgen!!!

















Stor klem fra Anne-Marit

6 kommentarer:

  1. Så fint! Gratulerer med omtale i BoligPluss! Så mange fine produkter du viser fra butikken din! Sommerlig og fint.

    SvarSlett
  2. Å så gøy,og vel fortjent :))Gratulerer:)Goood helg klem Vibeke

    SvarSlett
  3. Herlig, det er hyggelig at dere får slik omtale, lykke til med den flotte butikken.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det alle sammen :)

    SvarSlett
  5. Å det var så kjekt!!!
    Vel fortjent altså❤

    Kos deg på jobben i dag og gledelig helg vennen❤❤❤

    Klemmmm

    SvarSlett
  6. Sååååå moro!!!! Det må være en fantastisk opplevelse. Du har fortjent det for du har jammen en fin butikk.
    Klem,Anette

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.